نوشته شده توسط : mohammadsrc

صرف حیث از آنچه در وب اعمال می‌دهید، مدام می بایست به روش استعمال از کلمه ها کلیدی و لغات برای ارتقا و توسعه و گسترش تجارت خویش تصور کنید. آموزش سئو در مشهد برای باور از این که به چه شکل می توانید seo خویش را تا حد ممکن ارتقا دهید، ما یک‌سری نکته سریع برای seo خوب کلمه ها کلیدی و اجتناب از کنیبالیزیشن را توده کرده ایم. رایاپارس اجزای مختلفی در بهینه سازی وجود دارااست. ahrefs حتی در‌حالتی که شایسته ترین سئو کلمه ها کلیدی را در حوزه عمل کاری خویش داشته باشید، درصورتی که تارنما شما به صدق فهرست بندی نشده باشد، نمی‌توانید شغل های متعددی جاری ساختن دهید. بررسی لیست seo به شما این یقین را می دهد که وبسایت شما به صحت تولید گردیده و مهیا آغاز به ساخت و ساز رنک بالا میباشد.

ولی بایستی اعتنا کنید که میبایست از seo کلاه سیاه به شدت جلوگیری نموده چون منجر می‌گردد که درجه وب سایت شما در گوگل به شدت ذیل آمده و همینطور seo منفی سبب ساز پنالتی گوگل نیز می شود. به صورت نمونه، بک پیوند pbn یکی‌از مواقعی میباشد که به شدت سبب ساز افت سکو سئوی شما می شود.

۲. پیش گویی اصول فنی بهینه سازی
پیش گویی اصول فنی seo - cannibalization چیست

کلاً بهینه سازی تکنیکال مشتمل بر مواقعی مانند مورد ها پایین می باشد:

تولید یک معماری وب سایت اثرگذار با پوسته بندی URL، به کار گیری از پایین دامنه‌ها و به کارگیری از متا تگ‌های درست.
ساخت سایت با تمرکز برای اعتقاد از لود سریع صفحه های.
دسترسی به فهرست سازی و شیت بندی برای هدایت ربات‌ها در حوالی سایت شما.
۳. کلمات کلیدی زمان بر را غرض قرار دهید
یک کدام از دیگر از راههای بهتر برای ارتقاء بهینه سازی و پرهیز از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی این میباشد که مطمئن گردید کلمه ها‌های وقتگیر (long tail keyword) را غرض قرار می‌دهید. در حالی که کلمه ها کلیدی بلند ممکن میباشد به اندازه لغات کلیدی اساسی ترافیک ساخت نکنند، ولی تمرکز بیشتری دارا‌هستند. این بدان معناست که شما قابلیت گزینش طیف گسترده تری از بازدیدکنندگان را دارید و همینطور شانس خویش را برای پر رنگ کردن تعدادی عبارت در سایت خویش ارتقاء می‌دهید.

گزینش لغت ها کلیدی بلند برای تارنما شما شل خیس از آن چیزی میباشد که تصور می‌کنید.

۴. از لغات کلیدی اساسی و متنوع به کار گیری فرمایید
از عبارات کلیدی اساسی و متنوع استعمال فرمائید - cannibalization چیست

بسته به صنعتی که بیزنس شما در آن عمل می‌نماید، ممکن میباشد موضوعاتی در وبسایت شما وجود داشته باشد که نیاز به پوشش متعددی دارااست. به مکان ساخت‌و‌ساز یک بلاگ ۲۰۰۰۰ واژه، ساخت یکسری نوشته‌ی‌علمی که تمامی به هم متصل می باشند منطقی‌خیس میباشد. یک کدام از شیوه های اجتناب از کنیبالیزیشن لغات کلیدی، به کارگیری از ارتباطات برای ارسال دوباره گوگل و خواننده گان شما به “مقر علم” مهم یا این که بخشی از محتوای مهم میباشد.

۵. به کارگیری از لغات کلیدی خویش را با تمرکز تحقیق نمائید
در غایت، مطمئن گردید که استراتژی بهینه سازی محتوای جامعی دارید که به شما امداد می‌نماید در هر ورقه تازه روی کدام لغات کلیدی تمرکز نمائید. هر چه مجال بیشتری برای ردیابی و اندازه گیری به کارگیری از عبارات کلیدی خویش تخصیص دهید، شل خیس می توانید از کنیبالیزیشن لغت ها کلیدی اجتناب نمایید.

حرف اخر
مهم‌ترین قاعده ای که هنگام تحقیق و ارتقاء جايگاه offpage و داخلی و اجتناب از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد:

“هر ورقه در وبسایت شما بایستی مطلبی نفیس و منحصربه‌فرد به خواننده‌گان شما ارائه دهد.”

در‌حالتی که صفحاتی که ساخت و ساز می کنید مقصود خاص خویش را ارائه دهد، دیگر نیازی وجود ندارد نگران کنیبالیزیشن باشید. ولی، اعتقادوباور از این که همگی صفحه های شما تماماً مخصوص می‌باشند، سهل و آسان خیس از نظارت دوباره آن میباشد. به ویژه در حالی که کسب و کار شما در اکنون رویش و پیشرفت باشد و شما می بایست برای تارنما خویش محتوای الهام قسمت جدیدی بیابید.

همان طور که وب سایت شما در اکنون بسط میباشد، شانس شما برای عکس العمل با کلمه ها کنیبالیزیشن نیز ارتقا می یابد. شایسته ترین کاری که می توانید در‌این موقعیت ایفا دهید این میباشد که در مواقع خاص به آسانی محتوای فعلی را به روزرسانی نموده و یا این که مطالب تازه را جایگزینی محتوا پیشین فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تغییر‌و تحول مسیرها (ریدایرکت) می توانند شما‌را از دردسرهای متعددی مانند اشتباهات پیوند و فساد کاغذ نجات دهد ولی در صورتی‌که تعداد متعددی از این تغییر و تحول مسیرها وجود داشته باشد. آموزش سئو در مشهد می تواند خطاها متعددی را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید. تغییر‌و تحول مسیرهای زیاد می تواند اینترنت‌وب سایت شما‌را با سرعت کمتری بار گذاری نماید. رایاپارس هرچه تغییر تحول مسیر بیشتری صورت بپذیرد استفاده کننده بایستی مجال بیشتری برای ورد به کاغذ فرود داشته باشد. ahrefs نکته دیگری که قابل ذکر است این میباشد که برای یک شیت بایستی صرفا یک تغییر‌و تحول مسیر داشته باشید، در غیر اینصورت شما یک رینگ تغییر و تحول مسیر را به خطر می‌اندازید. رینگ تغییر و تحول مسیر زنیجیره‌ای از تغییر‌و تحول مسیرها برای یک شیت میباشد که میتواند گم راه کننده باشد چون مرورگر نمی‌داند کدام کاغذ را علامت دهد و در غایت با یک خطای بسیار نامطبوع روبرو شود. در شکل داشتن شیت 404، طریق‌های متعددی برای فردی‌سازی شیت و ارائه برخی راهنمای‌ها برای یوزرها وجود دارااست به این ترتیب آنها را از دست ندهید. برای این خواسته میتوانید یک برگه صمیمانه پیاده سازی کرده و مخاطب را به شیت اصل خویش یا این که مطالب مرتبط دیگر ارسال فرمایید.

قابلیت و امکان اینترنت‌تارنما و قابلیت و امکان به کارگیری از آن
۵.مطمئن گردید که اینترنت‌وبسایت شما برای گوشی به خیر عمل می‌نماید
بهینه سازی تکنیکال - نمايش موبايلی

از آن جا که بیش تر از 50 درصد از تمام یوزرها در سراسر دنیا برای مرور وب از دستگاه‌های گوشی خویش به کارگیری می‌نمایند، گوگل نمایه‌سازی تلفن همراه را در حق تقدم قرار داده میباشد. بایستی اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که اینترنت‌تارنما شما برای دستگاه‌های گوشی باصرفه شد‌ه‌است. این باصرفه‌سازی معمولا از نگاه پیاده سازی و همینطور از لحاظ سرعت و کوشش نیز به شغل می‌رود. در کل ترجیح داده میشود که ساخت سایت ریسپانسیو اجرا دهید که برای گوشی و کامپیوتر پاسخگو باشد تا اینکه بخواهید ورژن غیروابسته برای هریک پیاده سازی نمائید.

۶. URLها را برای جذب موتورهای کاوش بسازید
بهینه سازی تکنیکال - تشکیل داد URL ها را برای جذب موتورهای کاوش

URLها بسیار اصلی می‌باشند و می بایست توشه اولیه آن‌ها‌را به صدق اخذ فرمایید تا نیاز به تغییر و تحول آنها نباشد. URLهایی برای یوزرها و موتورهای کاوش موثر میباشند که توصیفی باشند و دارنده لغت ها کلیدی باشند. با این حالا اکثری از اشخاص اکثر اوقات این مورد را فراموش می‌نمایند و اینترنت‌وبسایت‌هایی با URLهای پویا میسازند که به هیچ وجه باصرفه‌سازی نشده‌اند. این بدان مضمون‌ وجود ندارد که گوگل چنین URLها را نمی‌پذیرد. آنان می توانند مرتبه‌بندی شوند البته عاقبت به جایی خواهید رسید که ناچار خواهید شد برای پیشرفت در عملکرد آنها را با موردها نو مخلوط فرمائید و این از نظر موتورهای کاوش یک جنگ خواهد بود.

ما پیش از این بارها درمورد پست الکترونیک یا این که URLهای سهل سخن کرده‌ایم که تا چه معیار التفات دارا هستند. از داشتن پارامترهای غیر قابل درک در URL دوری کنید. اجرا پیوند‌سازی نیز در اینصورت برای شما سخت شود. به جهت ظواهر URLها شما ممکن میباشد زمان‌های تبادل لینک و پیوند را از دست بدهید.

در شرایطی‌که شما استفاده کننده وردپرس یا این که تارنما سازمی باشید بایستی از آیتم فردی‌سازی به کارگیری فرمائید و ساختار لینک و پیوند خویش را تهیه نمایید. ساختن یک URL استاندارد شغل چندان رنج وجود ندارد. میتوانید برای این مراد 3 نکته پایین را دنبال فرمایید:

استعمال از (-) به مکان (_)
کوتاه ساختن URL
به کار گیری از لغات کلیدی



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

محتوایی بنویسید که دست اولیه باشد و از منابع دیگر نسخه برداری نشده باشد. محتوایی که تا قبل از این در وب سایت شما منتشر شد‌ه‌است را اسکن نکنید. آموزش سئو در مشهد درصورتی که تارنما شما دارنده محتوایی باشد که از تارنما‌های دیگر اسکن گردیده‌است موتورهای کاوش ممکن میباشد تارنما شمارا جریمه نمایند یا این که برگه شما‌را مرتبه‌بندی نکنند. رایاپارس محتوای با کیفیت خوب بنویسید. ahrefs حتی هنگامی محتوای خویش را صرفا به خواسته سکو‌بندی seo تولید می کنید مدام به خاطر داشته باشید که حق تقدم تمرکز شما بایستی بر روی خواننده گان باشد. محتوایی کیفیت عالی ساخت‌و‌ساز نمایید که اثر گذار و دارنده بها باشد.

۱۱. محتوای خویش را معمولی و برای سطح های تازه کار بنویسید


seo داخلی - محتوای معمولی و برای سطح های تازه کار

تایپ کردن مطالب با باکیفیت به معنای این وجود ندارد که یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی در سطح دانش کده بنویسید. در واقعیت دقیقا معنای برعکس دارااست. مقاله شما می بایست برای هر سطح از خواننده مطلوب باشد از به شغل بردن اصطلاحات غامض و تخصصی در آن خودداری کنید. همچنی عملکرد فرمایید جملا‌ت و جمله‌های شما کوتاه باشد.

۱۲. تراکم کلمه و واژه کلیدی را 2-3% در لحاظ بگیرید
به موتورهای کاوش یاری فرمایید تا با استعمال از واژه کلیدی اساسی به طور کلی محتوا، قضیه محتوای شما‌را تشخیص دهد. شایسته ترین نحوه به کارگیری از دو تا سه توشه در هر 100 کلمه و واژه میباشد تا تراکم 2-3% تولید گردد. برای خودداری از تکرار کلمه ها فرمائید نگذارید لغات کلیدی شما از این تعداد فراتر رود.

۱۳. از لغت ها کلیدی مرتبط دست‌کم یک توشه در بدنه محتوا به کارگیری نمایید
بهینه سازی داخلی - لغت ها کلیدی مرتبط

 

به لیست لغت ها کلیدی خویش رجوع‌کنید و هر توشه دستکم یک کلمه و واژه کلیدی را در ورژن متن خویش وارد نمائید. همت فرمایید این عبارات را به شرایط طبیعی در محتوای خویش بگنجانید و خویش را بدون چاره به به کارگیری از آنان نکنید.

۱۴. محتوای خویش را قابل کپی و قابل فهم و شعور فرمائید
هم خواننده گان و هم موتورهای کاوش از محتوایی استعمال می‌نمایند که کپی و ادراک آن سهل باشد. از محتوا و همینطور پوسته‌بندی به کار گیری نمایید که بتوان آن را سریع نسخه برداری و تحقیق کرد.

محتوا را به زیرنویس‌های توصیفی تقسیم فرمائید.
برای لیست داده ها از علائم نگارشی استعمال نمائید.
برای پررنگ کردن نکات اصلی از پوسته‌بندی مطلوب استعمال فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

پنهان کاری به معنای این میباشد که صفحاتی که به یوزرها آرم داده میشود با صفحاتی که به گوگل علامت داده می‌گردد مختلف میباشد. تغییر و تحول مسیرها که به آن تغییر‌و تحول مسیرهای آب تحت کاه نیز گفته می گردد. آموزش سئو در مشهد به یوزرها کاغذ‌ای گوناگون از گوگل نشانه میدهند که هر دو این اقدامات به معنای نقض راهبرد‌های اینترنت مستر میباشد. رایاپارس این پنالتی یا این که مجازات به دو صورت ذیل میباشد. ahrefs تطابقات جزئی که بخشی از تارنما شمارا پایین اثر قرار می دهد.

تطابقات کلان که مجموع اینترنت‌وبسایت شمارا ذیل اثر قرار می دهد.

راه‌حل:
۱- به نصیب Google Search Console >Crawl> Fetch as Google بروید آن‌گاه صفحه ها را از بخش مجروح اینترنت‌وب سایت خویش بردارید.

۲- محتوای برگه خویش را با محتوایی که گوگل آورده میباشد مقایسه فرمائید.

۳- هرگونه تغییرات و تعارضات دربین این دو را بر طرف فرمایید تا هر دو به طور یکسان در بیاید.

۴- کلیه تغییر تحول مسیرها و هدایت کننده‌ها را محاسبه فرمایید و آن‌هایی را که 1- یوزرها را به مقصد غیر انتظار هدایت می‌نماید 2- به طور منوط یوزرها را هدایت می‌نمایند از جمله صرفا کاربرانی را که از یک منبع خاص میایند هدایت می‌نمایند 3- مفاد آب ذیل کاه و غیر معمول تعریف‌و‌تمجید گردیده دیگر را حذف فرمایید.

۵- بعد از تصحیح این مفاد یک درخواست بازبینی ارسال فرمایید.

۲.او‌لین کلیک بدون‌پول
این جریمه مخفیانه علیه اینترنت‌تارنما‌هایی میباشد که محتوای بدون نقص را به گوگل نشانه می دهند ولی محتوای قابل مشاهده برای یوزرها محصور میباشد به خصوص کاربرانی که از خدمت‌های گوگل می آیند. در صورتیکه استفاده کننده برای ورود به یک اینترنت‌تارنما و دیدن محتوا نیاز به نام نویسی یا این که اشتراک داشته باشد مبنی بر با سیاست‌های گوگل وجود ندارد.

این یکی‌از دیگر از جریمه‌های گوگل میباشد که‌این جریمه نیز به دو شکل جاری ساختن می شود:

تطابقات جزئی که بخشی از وب سایت شما‌را ذیل اثر قرار می دهد.

تطابقات عظیم که مجموع اینترنت‌وبسایت شما‌را زیر اثر قرار میدهد.

راه‌حل:
۱- محتوای آرم داده گردیده به یوزرها بایستی به عبارتی محتوایی باشد که به خدمت‌های گوگل نشانه داده می‌گردد. هرگونه اصلاحاتی که برای این انطباق نیاز میباشد اعمال دهید.

۲- بعداز تصحیح زمینه، درخواست تجدید حیث را ارسال فرمایید.

نکته: از سیاست «اولی کلیک بدون پول» گوگل به کار گیری فرمایید. اذن بدهید که یوزرها به کارگیری از سرویس ها گوگل یک نوشته‌ی‌علمی بی نقص فارغ از نام نویسی یا این که اشتراک بعد از ورود به تارنما شما ببینند.

۳.تصاویر نهفته گردیده
پنالتی گوگل - تصاویر

پنالتی یا این که جریمه گوگل برای تصاویر نیز اجرا می شود. از جمله تصاویری که:

– با یک تصویر دیگر مخفی می گردند.

– مختلف از تصویر ارائه گردیده می باشند.

– یوزرها را به یک تصویر دیگر هدایت می‌نمایند.

تمامی این مفاد مشمول جریمه گوگل میشوند.

چاره:
۱- به گوگل دقیقا به عبارتی تصویری را که به یوزرها تارنما اکران می‌دهید علامت دهید.

۲- بعداز تصحیح زمینه درخواست تجدید لحاظ را ارسال فرمائید.

نکته: هر بلاگینی که نصب کرده‌اید را نظارت نمائید تا اعتقادوباور نتیجه ها خواهد شد که هیچ مشکلی در تصاویر نیست.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

برخورد از جانب یوزرها شما نصیب مهمی از ASO به حساب میآید. هر دو استور ایده ها و بازبینی‌هایی که یوزرها برای برنامه شما باقی می گذارند را اساسی می‌شمارند. آموزش سئو در مشهد هرچه ریت شما بیشتر باشد شما بوسیله مغازه‌ها مرتبط‌خیس شناخته می شوید و رنک آن نیز فراتر می‌رود. رایاپارس همان گونه که شما می دانید بیشتر یوزرها برنامه‌ها را با سرچ در اپلیکیشن استور پیدا می‌نمایند. شاید متوجه گردیده باشید که با صرفه‌سازی نرم افزار استور درصورتی که شما بخواهید. ahrefs اپتان در معرض یوزرها قابل قبولی قرار بگیرد از مداقه ویژه‌ای شامل است. در واقعیت بیشتر اشخاص گفت و گو دارا هستند که با صرفه‌سازی شما یک استراتژی موءثر بازاریابی برای برنامه‌ها و بازی‌های گوشی میباشد. در اینجا شما میتوانید متوجه گردید که چه‌گونه می بایست از باصرفه‌سازی نرم افزار استور سود ببرید.

بهبود واحد سنجش مشاهده و تمایز در نرم افزار استورها
اساسی وجود ندارد که اپلیکیشن یا این که بازی شما چقدر عالی میباشد، درصورتی که نتواند در استورها پیدا گردد دیگر بهتر وجود ندارد. لذا اذن ندهید که عمل سختتان ندیده باقی بماند، آغاز به باصرفه‌سازی فرمائید.

مدام به وسیله یوزرها مربوطه یافت گردید
اینکه شما پیدا گردید کفاف نمیدهد، بلکه برنامه می بایست به وسیله یوزرها قابل قبولی یافت گردد؛ کاربرانی که به‌دنبال شکار اپی همچون نرم‌افزار شما می‌باشند. ASO به شما در این باره امداد می‌نماید.

ارتقا دانلودهای ارگانیکتان
یک استراتژی بهتر ASO در واقع راهی خوب برای ارتقاء نصب ارگانیک و ضمانت نتیجه ها بلندمدت میباشد. با پژوهش منظم اعتقادوباور نتایج نمایید که سعی‌های شما باعث به توفیق می شود.

هزینه‌های استحصال مخاطب را کاهش دهید
عوض اینکه پولتان را برای تبلیغات صرف فرمائید می توانید با دقت روی پرورش ارگانیک به امداد ASO هزینه حصول استفاده کننده خویش را کاهش دهید. این خیر فقط پول شمارا پس‌انداز می‌نماید،بلکه رویش استوار شما‌را نیز ضمانت می‌نماید.

ارتقاء درآمد و نرخ تبدیل
تبلیغ‌ها در خریدهای باطن‌اپ‌ای و شیوه های شبیه برای درآمدزایی از یک اپلیکیشن صرفا بخشی از این پروسه میباشند. در‌حالتی که یوزرها از روش تبلیغ وارد اپلیکیشن شما شوند و آنرا دانلود نکنند شما آنها‌را از دست می‌دهید. به همین استدلال میباشد که ASO الزامی میباشد.

دیده‌انداز کاربری خودتان را توسعه و گسترش دهید
با در دسترس قرار دادن برنامه خویش به دیگر لهجه‌ها می توانید کاربرانی را از تک تک عالم پیدا فرمایید. ASO به شما یاری می‌نماید که نرم افزار خویش را جهانی فرمائید.

شیوه کارایی seo برنامه در مارکت‌
روش کوشش سئو نرم افزار

قبل از اینکه بیشتر درمورد باصرفه‌سازی اپلیکیشن استور سخن کنیم، ما یحتاج میباشد که به صحت پایه آن را بدانیم. چنانچه شما تماماً در موضوع بازاریابی برنامه گوشی تازه کار میباشید، پست وبلاگ ما درمورد این عبارت توضیح نیکی به شما ارائه میدهد و یک نقطه استارت بهتر میباشد.

زمانیکه اپلیکیشن شما توسعه و گسترش داده شد و با نهاد‌های بازاریابی نرم افزار آشنا شدید می‌بایست تصمیم بگیرید که نرم‌افزار و بازی شما کجا منتشر خواهد شد. شما می توانید آن را در گوگل پلی یا این که اپل اپلیکیشن استور و یا این که روی هر دوی آنها راه اندازی نمائید. عالی میباشد که با جزئیات بیشتری به تحقیق این دو استور بپردازیم.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

این گزارش ترافیک شمارا از نگاه منبع تقسیم‌بندی می‌نماید: ارگانیک، بی واسطه، ارجاعی، آدرس اینترنتی، اجتماعی، سرچ مبلغی، اکران، تعلق و (دیگر مفاد) (GA از گروه‌بندی دیگر موردها به کارگیری می‌نماید، آن‌هم زمانیکه نمی‌داند می بایست یک تحت تیم از ترافیک را گروه‌بندی کرد. آموزش سئو در مشهد شما میتوانید از مجموع ترافیک‌ها روی شبکه‌ها کلیک فرمایید. رایاپارس روی هر تیم‌بندی‌ای که می خواهید کلیک فرمائید تا هر منبع را با جزئییات کشف فرمائید. ahrefs بسته به تیم‌بندی‌ای که تعیین میکنید، صفحه ها فرود (که یوزرها URLهای آن را وارد کرده‌اند)، منبع (که اینترنت‌وب سایت برای شما به ارمغان آورده میباشد) و یا این که واژه و کلمه کلیدی (که کوئری‌اش آنان‌را به وب سایت شما هدایت کرده) را مشاهده خواهید کرد.

برای اینکه این داده ها را به طور تصویری ببینید روی All Traffic > Treemaps کلیک فرمایید. این پست به شما آرم میدهد که چه‌گونه گزارش Treemaps را بخوانید و تهیه و تنظیم فرمائید.

گوگل آنالیتیکس - گزارش‌ دهی گوگل آنالیتیکس

در گزارش آجل منبع/رسانه، تیم کلی ترافیک (که آن را در “Channels”) ، به موتور کاوش یا این که دامنه تقسیم‌بندی می شود.

چنانچه بخواهید داده ها جزیی بیشتری را در امر روش ورود اشخاص به ساییتان دربیاورید به دردتان خواهد خورد. از جمله، ممکن میباشد متوجه گردید که 70 درصد از ترافیک ارجاعی شما از لینکدین می آید، درحالیکه فقط 5 درصد از پینترست میاید بسته به حق تقدم‌های مجموعه بازاریابی شاید مجال آن باشد که راءس توجهتان را عوض فرمائید.

گوگل آنالیتیکس - گزارش‌ از گوگل آنالیتیکس

گزارش نهایی، ارجاعات، URLهای خاصی که اشخاصی را به تارنما شما رسول‌اند آشکار می‌سازد، از جمله، ترافیک ارجاعی‌تان.

 

گزارش‌های اخلاق گوگل آنالیتیکس
از تک تک گزارش‌ها در GA اینجانب بیشتر از گزارش‌های اخلاق و رفتار استعمال میکنم.

محتوای وبسایت
این گزارش به شما دیده‌اندازی از آحاد پست‌های وبلاگ، صفحه ها فرود، صفحه های اینترنت در سایتتان میدهد.

آحاد صفحه ها
عالی میباشد با Site Content > All Pages استارت کنیم. این آرم دهنده صفحاتی با بیشترین ترافیک برای واپسین ویو و یا این که قسمت میباشد. این به درد شما میخورد، شما می بایست مدام حواستان به URLهایی که خیلی بازدید خورده‌اند باشد البته اینجانب بیشتر به هنگام نظارت رویش یا این که افت ترافیک از آن به کارگیری میکنم.

برای اینکه ایده‌ای به شما داده خواهد شد شاید ترافیک کلی به اینترنت‌وبسایت اینجانب به اندازه 10 درصد، ماه به ماه افت پیدا نماید. اینجانب به قسمت Site Content > All Pages میروم و محدوده تاریخ را به‌این ماه نسبت به ماه گذشته تغییر‌و تحول می ‌دهم (اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که روزهای هفته با هم یک کدام از باشند).

گوگل آنالیتیکس - تک تک صفحه ها وب سایت

 

بعد از آن می توانم تفاوت‌های جان دار در بازدیدهای شیت را از نگاه URL مشاهده کنم:

گوگل آنالیتیکس -مجموع صفحه های

این به اینجانب امداد می‌نماید که تشخیص دهم کدام صفحه ها ترافیک کمتری اخذ کرده‌اند و به ارتقا این افت امداد کرده‌اند.

نکته به دردبخور: اینجانب دوست دارم “Sort Type” را از “Default” به “Absolute Change” تغییر و تحول دهم تا ببینم که حاصل با اختلاف متعددی در درصد ظواهر گردیده‌اند جای اینکه براساس تمام بازدیدها آراسته گردیده باشند.

همینطور Page Title را تحت عنوان آنگاه ثانویه اضافه می کنم تا اسم هر کاغذ را به همدم URL اش مشاهده کنم.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

 

اینجانب نمی‌گویم که مقاله ها تحقیقاتی بالا پشت به روز اخیر گوگل می‌باشند. اینجانب علامت می ‌دهم که دو بسط اخیر می بایست نماد دهند که امروزه جدیدترین‌ها چه میباشند. آموزش سئو در مشهد بخش اعظمی از اشخاص هنوز به 200 برهان رنک‌دهی معتقدند و این آپ دیت‌ها نیز فیض غرض قرار دادن تارنما‌های معدود کیفیتند. رایاپارس این یک رویکرد غلط در شعور به روز‌های گوگل میباشد. ahrefs همان گونه که از دو نمونه فوق می بینید، الگوریتم گوگل نسبت به 200 سیگنال رنک‌دهی غامض‌خیس میباشد.

توضیح گوگل از آپ دیت مارس ۲۰۱۹
اینجانب انتظار دارم که گوگل در برخی مفاد در بعدی توضیح دهد که چه چیزی معرفی گردیده‌است. در‌حالتی که این تغییر و تحول به نوعی از الگوریتم‌های بالا مشابه باشد ممکن میباشد گوگل سرگردان گردد که‌این الگوریتم چیست و از حیث اینکه نتیجه ها این الگوریتم چه می‌باشند کلام نماید.

گردآوری‌آوری مشاهدات از اینکه کدام وبسایت‌ها ذیل اثر قرار می گیرند یک گفت و گو میباشد. سود‌گیری از این مشاهدات اکثر وقت ها یک طریقه ضعیف بدست میدهد. به آنها مشاهدات طبی می گویند چراکه این مشاهدات در اکثری از تارنما‌های پزشکی مرتبط زیر‌اثر قرار گرفته‌اند.

البته واقعیت این میباشد که گوگل وب سایت‌های پزشکی را گزینه مقصود قرار نداده میباشد. متاسفانه این ارزیابی‌های ضعیف سبب ساز به حیران شدن ما میگردند. این ایده غلط که گوگل وب سایت‌های پزشکی را گزینه غرض قرار داده هنوز نیز پابرجاست. این سبب میگردد که سود‌گیری براساس مشاهدات محصور با خطر مواجه گردد. این خیلی بد میباشد که اسم آپ دیت‌های پزشکی را به آن داده گردیده‌اند. این سبب ساز گیجی متعددی میگردد.

اینجانب فکرمیکنم که عالی میباشد برای داده ها از جانب گوگل حوصله کرد، با حق تصویب امتیاز و پژوهش ها، موازات آن ها را پیدا کرد و آنگاه آنچه که پیش آمده را موشکافی کرد. این یک شیوه بسیار سنجیده برای شعور آپ تو دیت‌های گوگل است.

داده‌های سیستریکس رویکرد متعددی برای توضیح این دارا هستند که چرا آپ دیت‌های گوگل از حیث اکثری از ناشران پسرفت نموده است. این داده‌ها گواه پسرفت نیستند. اینجانب معتقدم که‌این آپ دیت پسرفت نکرده میباشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

رویدادهای اساسی و مربوط به مورد کاری خویش را شناسایی نمایید. برگزارکنندگان این حوادث با اخذ مبلغ مشخصی از شما اسم شما‌را تحت عنوان حامی مالی مالی معرفی کرده و تارنما شمارا نیز معرفی می‌نمایند. آموزش سئو در مشهد پادکست‌‌ها فقط خط مش گفتگو نیستند. گاهی متن‌های نوشتاری به طور پرسش و پاسخ میتوانند مفیدتر باشند. رایاپارس لذا میتوانید به ساخت و ساز اینگونه محتواهایی بپردازید. ahrefs در قسمت نظرها مشتریان، لحاظ خویش را تصویب کنید

می توانید لیستی از جدیدترین مال و یا این که خدماتی که اخذ کرده‌اید تنظیم فرمایید. به اینترنت‌وب سایت کمپانی‌های ارائه دهنده آن سرویس ها و کالاها مراجعه‌نمایید و لحاظ خویش را درباره آن جنس تصویب نمائید. می توانید در نصیب لحاظ مشتریان محتوا را به تارنما خویش لینک و پیوند دهید و همینطور در‌حالتی که وب سایت متبوع کمپانی بسیار بزرگی نباشد میتوانید از آنها درخواست فرمایید که تارنما شما‌را تحت عنوان یک مصرف کننده معرفی کنند.

۳۱. به کارگیری از نصیب سوا‌التحصیلان
گفته شد که تارنما‌های آکادمیک بخشی را برای پیوند دادن در مشت خارج از‌التحصیلان قرار می دهد. به طور ابتدایی شما هم تحت عنوان استفاده کننده با نام نویسی میتوانید از این نصیب برای ساخت بک‌پیوند به کار گیری کنید. ولی درین قسمت ما می خواهیم به شما بگوییم که در صورتی به طور عصر‌ای به ایجاد محتوای مربوط به این صفحه های بپردازید میتوانید به طور موثرتری بر seo وبسایت خویش از این طرز فعالیت فرمائید.برای این شغل میتوانید وبسایت های education با پسوند .edu و همینطور وبسایت های دولتی با پسوند .gov را پیدا نمایید که قابلیت و امکان تایپ کردن محتوا را داشته باشند .

۳۲. از مشتریان خویش یاری بگیرید
در صورتیکه ایمیلی از مشتریان راضی خویش اخذ میکنید می توانید از آنها بخواهید که حیث خویش را در وبسایت تصویب نمایند. شاید در ظواهر تصویب یک کامنت اثر متعددی بر بازدید تارنما شما نداشته باشد ولی میتواند در وقت گیر بازه زمانی تاثیرات مفیدی بر seo شما داشته باشد. شاید توصیه همیاری در فروش و درآمدزایی اینترنتی نیز برای مشتریان شما جذابیت کافی داشته باشد تا با شما همیاری نمایند.

۳۳. سازمان‌ها و ارگان‌ها
در شرایطی که عضو سازمان خاصی می‌باشید میتوانید از آنان بخواهید که لینک و پیوند تارنما شمارا در قسمت اعضاوجوارح معرفی کنند. همینطور این تارنما‌ها معمولا بخشی را برای رویدادهای خاص در حیث میگیرند. لذا در شرایطی که بتوانید محتوای مناسبتی مطلوب با آن سازمان را ایجاد نمائید میتوانید با ارسال برای آنان درخواست تصویب آن محتوا و همینطور ساخت و ساز بک‌لینک و پیوند را داشته باشید.

۳۴. لیستی از ابزارها ساخت نمائید
می توانید لیستی از امکانات، ابزار و قابل انعطاف‌افزارهای مربوط به عمل خویش ساخت و ساز فرمائید و به معرفی آنان بپردازید.

۳۵. از بلاگرها به کارگیری فرمایید
میتوانید محصول ها و سرویس ها خویش را به بلاگرها معرفی نمائید تا نسبت به معرفی آن مبادرت کنند. این شغل میتواند بسیار مفیدتر از ساخت‌و‌ساز بک‌لینک و پیوند و کلاه سیاه باشد.

۳۶. اشاره به مارک
گاهی در بعضی از محتواهای ساخت‌و‌ساز گردیده نام مارک شما بیان میگردد. شما می توانید به مدیریت آن اینترنت‌تارنما پست الکترونیک دهید و از وی بخواهید که آن واژه را به تارنما شما لینک و پیوند دهد. می توانید از BuzzSumo برای جستن این محتواهای اتفاقی منفعت ببرید.

۳۷. استعمال از روزنگار‌های مناسبتی
میتوانید از روزنگار‌های روزمره، ماهانه و یا این که هر ساله برای این خواسته سود ببرید. می توانید از این روز‌نگار‌ها برای فایده بردن از بک‌لینک و پیوند‌های بیشماری به کار گیری فرمائید. مثلا، روز‌نگار HIIT یکی‌از این مثال روز‌نگار‌ها می باشد که بیشتراز 400 بک‌لینک و پیوند دارااست.

۳۸. از مثال موردی به کار گیری فرمایید
به کار گیری از مثال موردی می تواند اثر به سزایی بر بازدید وبسایت شما داشته باشد. هر فرصت فردی قصد استیناف متنی را با محتوای متبوع داشته باشد به طبع مثال‌های موردی را رسیدگی و استیناف می‌نماید.

۳۹. نمودارها
طی نظارت اثر نمودارها بر موتورهای کاوش این سود به دست آمد که نمودارهای دیدنی قادر است اثر مثبتی بر بازدید وبسایت شما داشته باشد. یک نمودار با ظاهری مطلوب و بیان کننده قادر است داده ها متعددی را در بازه نسبتا کوتاه در مقایسه با محتوای متنی به خواننده ارائه دهد. لذا نمودارها می توانند بسیار اثرگذار باشند.

۴۰. یک بلاگ بسازید
سوای وب لاگ هم می توانید در بهینه سازی کردن وبسایت خویش غالب گردید. البته با داشتن یک بلاگ و ایجاد محتوا مطلوب و پیوند‌های درست می توانید خیلی سریع‌خیس به‌این فیض دست پیدا نمائید.

۴۱. محتوایی تولید نمائید که مخاطبین با تصویب ایده ها خویش به آن امداد نمایند
گاهی با ساخت‌و‌ساز محتوای بحران برانگیز و جذاب برای مخاطبین آن ها آغاز به تصویب نظرها خویش در انتهای آن محتوا کرده و گاهی اشخاص با هم دعوا و به تبادل داده ها می پردازند. این شغل می تواند اثر بسیار مثبتی بر بهینه سازی وبسایت شما داشته باشد.

۴۲. محتوای رمانتیک ساخت‌و‌ساز نمایید
طی پژوهش ها اخیر محتواهای رمانتیک ساخت و ساز گردیده 70 درصد بیشتر از دیگر محتواها چشم و تحقیق گردیده‌اند. لذا می توانید با ساخت‌و‌ساز محتوای رمانتیک اشخاص متعددی را وارد اینترنت‌وب سایت خویش نمائید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تمرکز برروی عبارات کلیدی وقت گیر می بایست قسمت مهمی از استراتژی رسیدگی برای لغات کلیدی زمانبر باشد. عبارات کلیدی زمانبر عبارتنداز لغت ها کلیدی یا این که لغت ها کلیدی که خاص‌خیس (و معمولا وقت گیر‌خیس‌) از لغت ها کلیدی متداول می باشند. معمولا لغات کلیدی مهم را “head” می‌نامند. آموزش سئو در مشهد کلمه ها کلیدی زمان بر ترافیک کمتر البته نرخ تبدیل به مشتری بالاتری دارا هستند. رایاپارس چون برروی یک کالا یا این که مسئله خاص تمرکز دارا هستند. ahrefs در‌صورتی‌که علاقمندید بدانید چرا برای سئو سایتتان بایستی تمرکزتان را برروی عبارات کلیدی وقت گیر بگذارید، نوشته‌ی‌علمی مربوط به عنایت کلمه ها کلیدی وقتگیر رابخوانید.

رقابت چیست؟
برای گزینش کلمه ها کلیدی خاص که متشکل از یکسری کلمه و واژه کلیدی میباشند بایستی رقابت آن عبارت‌های اساسی را هم در نظربگیرید. در حالتی که رقابت در کناره‌ای از بازار که آن را تعیین کرده‌اید بسیار زیاد میباشد، بایستی بدین نکته هم دقت فرمایید که جايگاه به چنگ آوردن برروی این عبارت‌های رقابتی بسیار طاقت فرسا‌خیس‌از سایر میباشد. چنانچه رقبای کمتری دارید، حتی می توانید با عبارات کلیدی اساسی در حین مقداری از موتورهای کاوش سکو‌ اخذ فرمائید. به این ترتیب شما می بایست رقبای خودتان را گزینش فرمائید؟ به چه شکل بایستی کاوش نمایید؟ 2 نوع استراتژی وجود داراست:

گوگل کردن و ارزیابی رقبا
سعی نمائید، تحلیل نمایید و مجدد آزمون نمایید.(کوشش و نادرست)
گوگل کردن و چک رقبای شما
لغت ها کلیدی که بدست آورده‌اید را در گوگل کاوش فرمائید. برای استارت از عبارت‌های اساسی و آنهایی که همگانی‌خیس می‌باشند، استفاد نمائید. برگه نتیجه ها موتورهای کاوش را (SERP) تحقیق نمائید. این صفحه های آحاد اینترنت‌وب سایت‌های که قصد به رقابت با آنان از روش seo محتواهای خویش با استعمال از آن لغات کلیدی را دارید آرم می دهد.

برای پژوهش اینکه آیا شما بضاعت رقابت با رقبا را دارید یا این که نه، بایستی تک تک مورد ها ذیل را تجزیه و ارزیابی فرمایید:

آیا وب سایت‌های آنان حرفه ای میباشد؟ آیا وبسایت‌ها شرکتی می‌باشند؟ از خودتان بپرسد که آیا شما بضاعت رقابت بااین کمپانی‌ها را دارید یا این که نه. آیا وب سایت شما بین تارنما‌هایی که از حاصل کاوش بدست آمده میباشد وجود داراست یا این که نه؟

آیا نتیجه ها موتورهای کاوش برندهای شناخته گردیده را نشانه میدهد؟ رقابت با رقبای شناخته گردیده بسیار دشوار‌خیس می‌باشذ. در صورتی‌که برندها از روش تبلیغات تلویزیونی یا این که رادیو شناخته گردیده‌اند، شانس شما درین رقابت بسیار معدود خواهد بود.

در باب محتوای این برگه چه چیزی می دانید؟ آیا محتوای این وب سایت‌ها بهتر درج شده میباشد یا این که سئو گردیده است؟ چه بازه زمانی مقاله‌ها در تارنما‌ها وجود دارااست؟ در شرایطی که رقبای شما دارنده محتوای ضعیف باشند، احتمالا شانس بیشتری برای درجه به چنگ آوردن خواهید داشت!

آیا تبلیغات در گوگل را ایفا داده‌اند؟ هزینه هرکلیک در گوگل به چه یه خرده می‌باشد؟ جايگاه به دست آوردن بصورت ارگانیک برای عبارت‌هایی که هزینه تبلیغات موتورهای جستجوی آنان بالاست دشوار هست.

یک پرسش بی آلایش
یک پرسش برای همگی بوجود می آید: چه‌طور اینترنت‌وب سایت اینجانب در موتورهای کاوش فراتر از وبسایت‌های دیگر در نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) قرار بگیرد. آیا میزان دارایی‌ی بازاریابیتان موازی با دیگر هزینه‌هاست، در شرایطی که اینگونه چیزی میباشد روی عبارت مهم تمرکز فرمایید. در حالتی که اینچنین وجود ندارد تمرکز خودتان را برروی عبارت‌های کلیدی وقت گیر بگذارید.

در قدم بعدی بعد از ارزیابی و محاسبه، کلمه ها کلیدی شبیه با کلمه و واژه کلیدی مهم البته مقداری وقتگیر‌خیس را پیدا نمائید. عبارت‌های خاص و زمان بر کاوش گردیده بوسیله مخاطبان ترافیک کمتری دارا‌هستند، البته مرتبه دریافت کردن درین حالت بسیار بی آلایش‌خیس خواهد بود. وقتی که شما بروی کلمه ها کلیدی زمان بر جايگاه اخذ نمائید، سکو دریافت کردن از عبارات کلیدی اساسی ریلکس‌خیس‌ شود.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

احتمالا شما لینک و پیوند‌هایی دارید که برای بهینه سازی وبسایت شما عنایت متعددی ندارند. در شرایطی که شما یک لینک و پیوند ورود (لاگین) برروی شیت مهم برای مشتریانتان دارید، آموزش سئو در مشهد نمیخواهید پیوند‌های گران بها را به کاغذ ورود (لاگین) خویش سرریز فرمائید چرا‌که این برگه نیازی به درجه بالا در نتیجه ها کاوش ندارد. رایاپارس شما برای خودداری از این­فعالیت و از دست رفتن پیوند‌های پر ارزش میتوانید. ahrefs با استعمال از برچسب (تگ) “نوفالو” از گوگل بخواهید که‌این لینک و پیوند­ها را پیگیری نکند، به این شکل لینک و پیوند‌های پر ارزش از دربین نمی‌رود.

در حال حاضر شاید بدین فکر می کنید که می بایست درپی لینک و پیوند­های نوفالو (لینک و پیوند­هایی که عنایت خیلی مقداری نسبت به لینک و پیوند­های نفیس دارا‌هستند) باشید. اینگونه کاری یک سری سال پیشین بسیار با عنایت بود البته اینک مداقه آن بسیار تحت آمده میباشد. در شرایطی‌که برچسب نوفالو را در یک ورقه قرار دهید، پیوند­های گران بها برای آحاد آن کاغذ ازبین می­رود. جای اینکه لینک و پیوند­های “نوفالو” در یک ورقه بسازید لینک و پیوند­های فالو البته با تعداد نادر بسازید.

اعتنا داشته باشید افزودن یک برچسب “نوفالو” بدین مفهوم وجود ندارد که صفحه های متبوع نمی‌تواند در نتیجه ها موتورهای کاوش گوگل چشم گردد. در‌حالتی که شما نمیخواهید صفحه ها یا این که پست­هایتان در حاصل کاوش اکران داده شوند، بایستی برای آنان یک برچسب سوای شاخص (NO-index) نیز اضافه نمایید. برچسب “فارغ از شاخص” به‌این معنا میباشد که گوگل نباید این برگه را رندرکند و همینطور نباید محتوا را در فهرست گوگل و درنتیجه در حاصل کاوش اکران دهد.

انکر تکست
هنگامی که شما تصمیم گرفته‌اید که کدام لینک و پیوند بایستی برروی یک برگه و کدام کاغذ­‌ها می بایست لینک و پیوند­های با ارزش اخذ نمایند، بسیار با التفات میباشد که انکر تکست­های صحیح را هم تعیین و به کار گیری فرمائید. انکر تکست متن قابل کلیک برای بازدیدکنندگان میباشد. به صورت نمونه، متن انکرتکست تحت مشمول دو عدد پیوند داخلی، “link schema” و “paid links” می­باشد:

لینک و پیوند سازی داخلی تارنما - انکر تکست

 

شما می توانید متن انکرتکست دربردارنده پیوند را در تصویر بالا ملاحظه کنید.
وجود بیشتراز حد انکر تکست در یک برگه، ممکن میباشد برای تارنما شما بسیار مضر باشد. seo بیش تر از حد در معنای کی ورود استافینگ(Keyword stuffing) میباشد.

در قبل برای یک نوشته‌ی علمی می­توانستیم به انکرتکست­‌ها واژه کلیدی شبیه بدهیم و موتورجستجوی گوگل مرتبه تارنما شمارا برای واژه کلیدی موردنظر ارتقا دهد. امروزه گوگل بسیار هوشمند شد‌ه‌است و محتوای پیشین و آن‌گاه یک کلمه و واژه کلیدی را تماما متوجه می­‌گردد و شما دیگر نمی‌توانید یک واژه و کلمه کلیدی را براحتی به محتوا اضافه نمایید. به این ترتیب برای افزودن واژه و کلمه کلیدی بایستی با احتیاط پیش بروید و این نکته را در لحاظ بگیرید که برای آحاد کلیدی تان نباید از لینک و پیوند استعمال فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()