نوشته شده توسط : mohammadsrc

Google trands یکی‌از دیگر از آیتم های بی آلایش و کاربردی لیست ابزارهای جستجوی لغات کلیدی ماست و جزو نادر ابزارهایی میباشد. آموزش سئو در مشهد که دقیقاً اسم «Iran» را در لیست کشورهای انتخابی خویش دارااست. رایاپارس در‌این ابزار به راحتی واژه یا این که عبارت گزینه نظرتان را وارد میکنید و آن‌گاه تعدادی چیز را اخذ می‌کنید. ahrefs نموداری از سیر محبوبیت آن کلمه و واژه کلیدی در گذر مجال

شهرهایی که بیشترین جست و جو را برای آن واژه و کلمه کلیدی داشته اند
عنوان ها و کوئری های دیگری که به آن واژه کلیدی مجاورت میباشند و درین مدت دوستداشتنی بوده اند
ولی درباره بعضا لغات فارسی ممکن میباشد نتیجه ها متعددی نگیرید. البته در شرایطی‌که عبارات کلی خیس و بی آلایش خیس فارسی را جست و جو نمائید، اطلاعاتی جالبی از آن خواهید گرفت.

گوگل ترندز ( Google Trends )

چه وقتی عالی میباشد ازGoogle Trends استعمال کنیم؟
امروزه دیگر کلیه می‌دانیم که عموم در نقاط متفاوت عالم با الگوهای متفاوتی در وب کاوش می نمایند و جذاب خیس این که شیوه کاوش از هر تابعیت با تابعیت دیگر گوناگون میباشد .به همین برهان میباشد که گوگل ترندز به شما اذن استعمال از موتورهای کاوش به نسبت شرایط جغرافیایی خودتان را میدهد. کافی میباشد که یک واژه کلیدی یکسان را با دو حالت متعدد کاوش نمائید تا متوجه تفاوت در میان جستجوها گردید. به عنوان مثال می‌توانید ترازو محبوبیت یک عبارت فارسی را در کشور‌ایران و افغانستان مقایسه نمائید.

یکی از دیگر از کاربردهای این ابزار نیز یافت کردن لغت ها کلیدی دوست داستنی فصلی میباشد. به عنوان مثالً در‌صورتی‌که عباراتی را که به نوعی با فصل تابستان مرتبط میباشند را وارد فرمایید، میبینید که نمودار محبوبیت آن در فصل تابستان به صورت واضحی افزایشی بوده میباشد.

درباره ورژن بدون‌پول Google Trands:
گوگل ترندز نیز از ابزارهای به طور کاملً مجانی گوگل میباشد.

7- همبستگی گوگل ( Google Correlate )
Google Correlate هم از ابزارهای خویش گوگل میباشد. شایسته ترین شرایط به کارگیری از این ابزار این میباشد که آن را با گوگل ترندز مخلوط نمائید.

همبستگی گوگل ( Google Correlate )

چه هنگامی عالی میباشد از Google Correlate استعمال کنیم؟
هنگامی در پی لغات کلیدی اساسی واصلی بیزنس خودتان می باشید، به احتمال زیاد لیستی از ایده های متعدد در راز دارید. از طرفی طبیعی میباشد که یک مغازه ارسال گل بایستی شغل آحاد گل فروشی های محلی را پایین لحاظ داشته باشد. اینجاست که

Google Correlate به شما یاری می نماید که به لغت ها کلیدی خویش از زاویه متفاوتی نگاه فرمائید و کلماتی را که نواسانات علایق فصلی را با لغت ها کلیدی شما مرتبط می سازد پیدا نمایید. به عنوان مثالً برای کلمه و واژه کلیدی خرید آنلاین گل، این ابزار به شما می‌گوید که گل فروشی های دیگر در کنار این سرویس ها ارسال شکلات و توت خارجی های روکش دار و… را هم دارا هستند. بنابراین میتوانید این نظرات را در دستیابی و کارتان بگنجانید.

درباره ورژن مجانی Google Correlate:
این ابزار هم مثل بخش اعظمی از ابزارهای گوگل، به طور کاملً بدون پول میباشد.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

زمانی‌که در پنجره مرورگر کلیک راست می کنید، یک‌سری مورد برای مشاهده کد منبع ورقه و برای تفحص کاغذ مشاهده خواهید کرد. آموزش سئو در مشهد View-source به عبارتی چیزی میباشد. رایاپارس که درخواست GET به شما علامت میدهد. این درخواست دربردارنده HTML نپخته شیت میباشد. Inspect، DOMپردازش گردیده را بعداز ساخت‌و‌ساز تغییرات به شما نشانه می دهد. ahrefs به محتوایی که Googlebot می‌بیند مجاورت خیس میباشد. این بخش اصولاً آپدیت گردیده و واپسین ورژن ورقه میباشد. هنگام عمل با جاوا اسکریپت بایستی از inspect over view-source به کارگیری نمایید.

Google Cache – کش گوگل
Google Cache – کش گوگل

کش گوگل طریق قابل اعتمادی برای تحقیق آنچه Googlebot می‌بیند وجود ندارد. این بخش معمولاً HTML اول میباشد، اگرچه برخی اوقات HTML ارائه گردیده یا این که ورژن کهن‌خیس میباشد. این سیستم برای دیدن محتوا در وقتی که یک سایت از شغل میفتد تاسیس شده است. در فیض این قسمت تحت عنوان یک ابزار انواع زدایی اثرگذار وجود ندارد.

Google Testing Tools – ابزارهای آزمایش گوگل
Google Testing Tools – ابزارهای آزمایش گوگل

ابزارهای آزمایش گوگل مانند URL Inspector در کنسول جستجوی گوگل، تستر تلفن همراه از صمیم قلب، آزمایش کننده نتیجه ها برای گونه های زدایی اثر گذار می‌باشند. با این اکنون، حتی این ابزارها یه خرده‌با آنچه گوگل خواهد رویت کرد متعدد می باشند. این ابزارها از این جهت متعدد می باشند که منابع را به طور بلادرنگ میکشند و از ورژن های کش گردیده آن طور که رندر به کار گیری می‌نماید استعمال نمی کنند. همینطور اسکرین شات‌ها در‌این ابزارها صفحاتی را با پیکسل های نگارگری گردیده علامت می دهند که گوگل آنها‌را در رندر نمی‌بیند.

با این هم اکنون، ابزارها برای مشاهده اینکه آیا محتوا لود شد‌ه‌است یا این که نه، اثر گذار می‌باشند. HTML نشانه داده گردیده درین ابزارها DOM رندر شد‌ه‌است. می توانید قطعه‌ای از متن را کاوش فرمائید تا مشاهده کنید به‌طور پیش‌فرض بار گذاری گردیده است یا این که نه.

Searching Text in Google – جستجوی کلمات در گوگل
Searching Text in Google – جستجوی کلمه ها در گوگل

پژوهش سریع دیگری که میتوانید جاری ساختن دهید این میباشد که به آسانی قسمتی از محتوای خویش را در گوگل کاوش فرمائید. عبارت “یکسری عبارت از محتوای خویش” را کاوش نمایید و ملاحظه کنید آیا ورقه برگردانده گردیده‌است یا این که نه. در‌حالتی که اینطور میباشد، احتمالاً محتوای شما چشم گردیده‌است. اعتنا داشته باشید که محتوایی که به صورت پیش‌فرض مخفی میباشد ممکن میباشد در قطعه شما در SERP ظواهر نشود.

Using the ahref tool – به کار گیری از ابزار ahref
Using the ahref tool – به کارگیری از ابزار ahref

هم پا با صفحه های اکران فهرست لینک، می توانید جاوا اسکریپت را در خزیدن های حسابرسی تارنما فعال نمائید تا قفل داده های بیشتری را در ممیزی های خویش گشوده نمایید.

همینطور نوار ابزار Ahrefs از جاوا اسکریپت مدد می‌نماید و به شما این قابلیت را میدهد تا HTML را با ورژن های رندر گردیده برچسب‌ها مقایسه فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

صرف حیث از آنچه در وب اعمال می‌دهید، مدام می بایست به روش استعمال از کلمه ها کلیدی و لغات برای ارتقا و توسعه و گسترش تجارت خویش تصور کنید. آموزش سئو در مشهد برای باور از این که به چه شکل می توانید seo خویش را تا حد ممکن ارتقا دهید، ما یک‌سری نکته سریع برای seo خوب کلمه ها کلیدی و اجتناب از کنیبالیزیشن را توده کرده ایم. رایاپارس اجزای مختلفی در بهینه سازی وجود دارااست. ahrefs حتی در‌حالتی که شایسته ترین سئو کلمه ها کلیدی را در حوزه عمل کاری خویش داشته باشید، درصورتی که تارنما شما به صدق فهرست بندی نشده باشد، نمی‌توانید شغل های متعددی جاری ساختن دهید. بررسی لیست seo به شما این یقین را می دهد که وبسایت شما به صحت تولید گردیده و مهیا آغاز به ساخت و ساز رنک بالا میباشد.

ولی بایستی اعتنا کنید که میبایست از seo کلاه سیاه به شدت جلوگیری نموده چون منجر می‌گردد که درجه وب سایت شما در گوگل به شدت ذیل آمده و همینطور seo منفی سبب ساز پنالتی گوگل نیز می شود. به صورت نمونه، بک پیوند pbn یکی‌از مواقعی میباشد که به شدت سبب ساز افت سکو سئوی شما می شود.

۲. پیش گویی اصول فنی بهینه سازی
پیش گویی اصول فنی seo - cannibalization چیست

کلاً بهینه سازی تکنیکال مشتمل بر مواقعی مانند مورد ها پایین می باشد:

تولید یک معماری وب سایت اثرگذار با پوسته بندی URL، به کار گیری از پایین دامنه‌ها و به کارگیری از متا تگ‌های درست.
ساخت سایت با تمرکز برای اعتقاد از لود سریع صفحه های.
دسترسی به فهرست سازی و شیت بندی برای هدایت ربات‌ها در حوالی سایت شما.
۳. کلمات کلیدی زمان بر را غرض قرار دهید
یک کدام از دیگر از راههای بهتر برای ارتقاء بهینه سازی و پرهیز از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی این میباشد که مطمئن گردید کلمه ها‌های وقتگیر (long tail keyword) را غرض قرار می‌دهید. در حالی که کلمه ها کلیدی بلند ممکن میباشد به اندازه لغات کلیدی اساسی ترافیک ساخت نکنند، ولی تمرکز بیشتری دارا‌هستند. این بدان معناست که شما قابلیت گزینش طیف گسترده تری از بازدیدکنندگان را دارید و همینطور شانس خویش را برای پر رنگ کردن تعدادی عبارت در سایت خویش ارتقاء می‌دهید.

گزینش لغت ها کلیدی بلند برای تارنما شما شل خیس از آن چیزی میباشد که تصور می‌کنید.

۴. از لغات کلیدی اساسی و متنوع به کار گیری فرمایید
از عبارات کلیدی اساسی و متنوع استعمال فرمائید - cannibalization چیست

بسته به صنعتی که بیزنس شما در آن عمل می‌نماید، ممکن میباشد موضوعاتی در وبسایت شما وجود داشته باشد که نیاز به پوشش متعددی دارااست. به مکان ساخت‌و‌ساز یک بلاگ ۲۰۰۰۰ واژه، ساخت یکسری نوشته‌ی‌علمی که تمامی به هم متصل می باشند منطقی‌خیس میباشد. یک کدام از شیوه های اجتناب از کنیبالیزیشن لغات کلیدی، به کارگیری از ارتباطات برای ارسال دوباره گوگل و خواننده گان شما به “مقر علم” مهم یا این که بخشی از محتوای مهم میباشد.

۵. به کارگیری از لغات کلیدی خویش را با تمرکز تحقیق نمائید
در غایت، مطمئن گردید که استراتژی بهینه سازی محتوای جامعی دارید که به شما امداد می‌نماید در هر ورقه تازه روی کدام لغات کلیدی تمرکز نمائید. هر چه مجال بیشتری برای ردیابی و اندازه گیری به کارگیری از عبارات کلیدی خویش تخصیص دهید، شل خیس می توانید از کنیبالیزیشن لغت ها کلیدی اجتناب نمایید.

حرف اخر
مهم‌ترین قاعده ای که هنگام تحقیق و ارتقاء جايگاه offpage و داخلی و اجتناب از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد:

“هر ورقه در وبسایت شما بایستی مطلبی نفیس و منحصربه‌فرد به خواننده‌گان شما ارائه دهد.”

در‌حالتی که صفحاتی که ساخت و ساز می کنید مقصود خاص خویش را ارائه دهد، دیگر نیازی وجود ندارد نگران کنیبالیزیشن باشید. ولی، اعتقادوباور از این که همگی صفحه های شما تماماً مخصوص می‌باشند، سهل و آسان خیس از نظارت دوباره آن میباشد. به ویژه در حالی که کسب و کار شما در اکنون رویش و پیشرفت باشد و شما می بایست برای تارنما خویش محتوای الهام قسمت جدیدی بیابید.

همان طور که وب سایت شما در اکنون بسط میباشد، شانس شما برای عکس العمل با کلمه ها کنیبالیزیشن نیز ارتقا می یابد. شایسته ترین کاری که می توانید در‌این موقعیت ایفا دهید این میباشد که در مواقع خاص به آسانی محتوای فعلی را به روزرسانی نموده و یا این که مطالب تازه را جایگزینی محتوا پیشین فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تغییر‌و تحول مسیرها (ریدایرکت) می توانند شما‌را از دردسرهای متعددی مانند اشتباهات پیوند و فساد کاغذ نجات دهد ولی در صورتی‌که تعداد متعددی از این تغییر و تحول مسیرها وجود داشته باشد. آموزش سئو در مشهد می تواند خطاها متعددی را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید. تغییر‌و تحول مسیرهای زیاد می تواند اینترنت‌وب سایت شما‌را با سرعت کمتری بار گذاری نماید. رایاپارس هرچه تغییر تحول مسیر بیشتری صورت بپذیرد استفاده کننده بایستی مجال بیشتری برای ورد به کاغذ فرود داشته باشد. ahrefs نکته دیگری که قابل ذکر است این میباشد که برای یک شیت بایستی صرفا یک تغییر‌و تحول مسیر داشته باشید، در غیر اینصورت شما یک رینگ تغییر و تحول مسیر را به خطر می‌اندازید. رینگ تغییر و تحول مسیر زنیجیره‌ای از تغییر‌و تحول مسیرها برای یک شیت میباشد که میتواند گم راه کننده باشد چون مرورگر نمی‌داند کدام کاغذ را علامت دهد و در غایت با یک خطای بسیار نامطبوع روبرو شود. در شکل داشتن شیت 404، طریق‌های متعددی برای فردی‌سازی شیت و ارائه برخی راهنمای‌ها برای یوزرها وجود دارااست به این ترتیب آنها را از دست ندهید. برای این خواسته میتوانید یک برگه صمیمانه پیاده سازی کرده و مخاطب را به شیت اصل خویش یا این که مطالب مرتبط دیگر ارسال فرمایید.

قابلیت و امکان اینترنت‌تارنما و قابلیت و امکان به کارگیری از آن
۵.مطمئن گردید که اینترنت‌وبسایت شما برای گوشی به خیر عمل می‌نماید
بهینه سازی تکنیکال - نمايش موبايلی

از آن جا که بیش تر از 50 درصد از تمام یوزرها در سراسر دنیا برای مرور وب از دستگاه‌های گوشی خویش به کارگیری می‌نمایند، گوگل نمایه‌سازی تلفن همراه را در حق تقدم قرار داده میباشد. بایستی اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که اینترنت‌تارنما شما برای دستگاه‌های گوشی باصرفه شد‌ه‌است. این باصرفه‌سازی معمولا از نگاه پیاده سازی و همینطور از لحاظ سرعت و کوشش نیز به شغل می‌رود. در کل ترجیح داده میشود که ساخت سایت ریسپانسیو اجرا دهید که برای گوشی و کامپیوتر پاسخگو باشد تا اینکه بخواهید ورژن غیروابسته برای هریک پیاده سازی نمائید.

۶. URLها را برای جذب موتورهای کاوش بسازید
بهینه سازی تکنیکال - تشکیل داد URL ها را برای جذب موتورهای کاوش

URLها بسیار اصلی می‌باشند و می بایست توشه اولیه آن‌ها‌را به صدق اخذ فرمایید تا نیاز به تغییر و تحول آنها نباشد. URLهایی برای یوزرها و موتورهای کاوش موثر میباشند که توصیفی باشند و دارنده لغت ها کلیدی باشند. با این حالا اکثری از اشخاص اکثر اوقات این مورد را فراموش می‌نمایند و اینترنت‌وبسایت‌هایی با URLهای پویا میسازند که به هیچ وجه باصرفه‌سازی نشده‌اند. این بدان مضمون‌ وجود ندارد که گوگل چنین URLها را نمی‌پذیرد. آنان می توانند مرتبه‌بندی شوند البته عاقبت به جایی خواهید رسید که ناچار خواهید شد برای پیشرفت در عملکرد آنها را با موردها نو مخلوط فرمائید و این از نظر موتورهای کاوش یک جنگ خواهد بود.

ما پیش از این بارها درمورد پست الکترونیک یا این که URLهای سهل سخن کرده‌ایم که تا چه معیار التفات دارا هستند. از داشتن پارامترهای غیر قابل درک در URL دوری کنید. اجرا پیوند‌سازی نیز در اینصورت برای شما سخت شود. به جهت ظواهر URLها شما ممکن میباشد زمان‌های تبادل لینک و پیوند را از دست بدهید.

در شرایطی‌که شما استفاده کننده وردپرس یا این که تارنما سازمی باشید بایستی از آیتم فردی‌سازی به کارگیری فرمائید و ساختار لینک و پیوند خویش را تهیه نمایید. ساختن یک URL استاندارد شغل چندان رنج وجود ندارد. میتوانید برای این مراد 3 نکته پایین را دنبال فرمایید:

استعمال از (-) به مکان (_)
کوتاه ساختن URL
به کار گیری از لغات کلیدی



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

محتوایی بنویسید که دست اولیه باشد و از منابع دیگر نسخه برداری نشده باشد. محتوایی که تا قبل از این در وب سایت شما منتشر شد‌ه‌است را اسکن نکنید. آموزش سئو در مشهد درصورتی که تارنما شما دارنده محتوایی باشد که از تارنما‌های دیگر اسکن گردیده‌است موتورهای کاوش ممکن میباشد تارنما شمارا جریمه نمایند یا این که برگه شما‌را مرتبه‌بندی نکنند. رایاپارس محتوای با کیفیت خوب بنویسید. ahrefs حتی هنگامی محتوای خویش را صرفا به خواسته سکو‌بندی seo تولید می کنید مدام به خاطر داشته باشید که حق تقدم تمرکز شما بایستی بر روی خواننده گان باشد. محتوایی کیفیت عالی ساخت‌و‌ساز نمایید که اثر گذار و دارنده بها باشد.

۱۱. محتوای خویش را معمولی و برای سطح های تازه کار بنویسید


seo داخلی - محتوای معمولی و برای سطح های تازه کار

تایپ کردن مطالب با باکیفیت به معنای این وجود ندارد که یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی در سطح دانش کده بنویسید. در واقعیت دقیقا معنای برعکس دارااست. مقاله شما می بایست برای هر سطح از خواننده مطلوب باشد از به شغل بردن اصطلاحات غامض و تخصصی در آن خودداری کنید. همچنی عملکرد فرمایید جملا‌ت و جمله‌های شما کوتاه باشد.

۱۲. تراکم کلمه و واژه کلیدی را 2-3% در لحاظ بگیرید
به موتورهای کاوش یاری فرمایید تا با استعمال از واژه کلیدی اساسی به طور کلی محتوا، قضیه محتوای شما‌را تشخیص دهد. شایسته ترین نحوه به کارگیری از دو تا سه توشه در هر 100 کلمه و واژه میباشد تا تراکم 2-3% تولید گردد. برای خودداری از تکرار کلمه ها فرمائید نگذارید لغات کلیدی شما از این تعداد فراتر رود.

۱۳. از لغت ها کلیدی مرتبط دست‌کم یک توشه در بدنه محتوا به کارگیری نمایید
بهینه سازی داخلی - لغت ها کلیدی مرتبط

 

به لیست لغت ها کلیدی خویش رجوع‌کنید و هر توشه دستکم یک کلمه و واژه کلیدی را در ورژن متن خویش وارد نمائید. همت فرمایید این عبارات را به شرایط طبیعی در محتوای خویش بگنجانید و خویش را بدون چاره به به کارگیری از آنان نکنید.

۱۴. محتوای خویش را قابل کپی و قابل فهم و شعور فرمائید
هم خواننده گان و هم موتورهای کاوش از محتوایی استعمال می‌نمایند که کپی و ادراک آن سهل باشد. از محتوا و همینطور پوسته‌بندی به کار گیری نمایید که بتوان آن را سریع نسخه برداری و تحقیق کرد.

محتوا را به زیرنویس‌های توصیفی تقسیم فرمائید.
برای لیست داده ها از علائم نگارشی استعمال نمائید.
برای پررنگ کردن نکات اصلی از پوسته‌بندی مطلوب استعمال فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

پنهان کاری به معنای این میباشد که صفحاتی که به یوزرها آرم داده میشود با صفحاتی که به گوگل علامت داده می‌گردد مختلف میباشد. تغییر و تحول مسیرها که به آن تغییر‌و تحول مسیرهای آب تحت کاه نیز گفته می گردد. آموزش سئو در مشهد به یوزرها کاغذ‌ای گوناگون از گوگل نشانه میدهند که هر دو این اقدامات به معنای نقض راهبرد‌های اینترنت مستر میباشد. رایاپارس این پنالتی یا این که مجازات به دو صورت ذیل میباشد. ahrefs تطابقات جزئی که بخشی از تارنما شمارا پایین اثر قرار می دهد.

تطابقات کلان که مجموع اینترنت‌وبسایت شمارا ذیل اثر قرار می دهد.

راه‌حل:
۱- به نصیب Google Search Console >Crawl> Fetch as Google بروید آن‌گاه صفحه ها را از بخش مجروح اینترنت‌وب سایت خویش بردارید.

۲- محتوای برگه خویش را با محتوایی که گوگل آورده میباشد مقایسه فرمائید.

۳- هرگونه تغییرات و تعارضات دربین این دو را بر طرف فرمایید تا هر دو به طور یکسان در بیاید.

۴- کلیه تغییر تحول مسیرها و هدایت کننده‌ها را محاسبه فرمایید و آن‌هایی را که 1- یوزرها را به مقصد غیر انتظار هدایت می‌نماید 2- به طور منوط یوزرها را هدایت می‌نمایند از جمله صرفا کاربرانی را که از یک منبع خاص میایند هدایت می‌نمایند 3- مفاد آب ذیل کاه و غیر معمول تعریف‌و‌تمجید گردیده دیگر را حذف فرمایید.

۵- بعد از تصحیح این مفاد یک درخواست بازبینی ارسال فرمایید.

۲.او‌لین کلیک بدون‌پول
این جریمه مخفیانه علیه اینترنت‌تارنما‌هایی میباشد که محتوای بدون نقص را به گوگل نشانه می دهند ولی محتوای قابل مشاهده برای یوزرها محصور میباشد به خصوص کاربرانی که از خدمت‌های گوگل می آیند. در صورتیکه استفاده کننده برای ورود به یک اینترنت‌تارنما و دیدن محتوا نیاز به نام نویسی یا این که اشتراک داشته باشد مبنی بر با سیاست‌های گوگل وجود ندارد.

این یکی‌از دیگر از جریمه‌های گوگل میباشد که‌این جریمه نیز به دو شکل جاری ساختن می شود:

تطابقات جزئی که بخشی از وب سایت شما‌را ذیل اثر قرار می دهد.

تطابقات عظیم که مجموع اینترنت‌وبسایت شما‌را زیر اثر قرار میدهد.

راه‌حل:
۱- محتوای آرم داده گردیده به یوزرها بایستی به عبارتی محتوایی باشد که به خدمت‌های گوگل نشانه داده می‌گردد. هرگونه اصلاحاتی که برای این انطباق نیاز میباشد اعمال دهید.

۲- بعداز تصحیح زمینه، درخواست تجدید حیث را ارسال فرمایید.

نکته: از سیاست «اولی کلیک بدون پول» گوگل به کار گیری فرمایید. اذن بدهید که یوزرها به کارگیری از سرویس ها گوگل یک نوشته‌ی‌علمی بی نقص فارغ از نام نویسی یا این که اشتراک بعد از ورود به تارنما شما ببینند.

۳.تصاویر نهفته گردیده
پنالتی گوگل - تصاویر

پنالتی یا این که جریمه گوگل برای تصاویر نیز اجرا می شود. از جمله تصاویری که:

– با یک تصویر دیگر مخفی می گردند.

– مختلف از تصویر ارائه گردیده می باشند.

– یوزرها را به یک تصویر دیگر هدایت می‌نمایند.

تمامی این مفاد مشمول جریمه گوگل میشوند.

چاره:
۱- به گوگل دقیقا به عبارتی تصویری را که به یوزرها تارنما اکران می‌دهید علامت دهید.

۲- بعداز تصحیح زمینه درخواست تجدید لحاظ را ارسال فرمائید.

نکته: هر بلاگینی که نصب کرده‌اید را نظارت نمائید تا اعتقادوباور نتیجه ها خواهد شد که هیچ مشکلی در تصاویر نیست.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

برخورد از جانب یوزرها شما نصیب مهمی از ASO به حساب میآید. هر دو استور ایده ها و بازبینی‌هایی که یوزرها برای برنامه شما باقی می گذارند را اساسی می‌شمارند. آموزش سئو در مشهد هرچه ریت شما بیشتر باشد شما بوسیله مغازه‌ها مرتبط‌خیس شناخته می شوید و رنک آن نیز فراتر می‌رود. رایاپارس همان گونه که شما می دانید بیشتر یوزرها برنامه‌ها را با سرچ در اپلیکیشن استور پیدا می‌نمایند. شاید متوجه گردیده باشید که با صرفه‌سازی نرم افزار استور درصورتی که شما بخواهید. ahrefs اپتان در معرض یوزرها قابل قبولی قرار بگیرد از مداقه ویژه‌ای شامل است. در واقعیت بیشتر اشخاص گفت و گو دارا هستند که با صرفه‌سازی شما یک استراتژی موءثر بازاریابی برای برنامه‌ها و بازی‌های گوشی میباشد. در اینجا شما میتوانید متوجه گردید که چه‌گونه می بایست از باصرفه‌سازی نرم افزار استور سود ببرید.

بهبود واحد سنجش مشاهده و تمایز در نرم افزار استورها
اساسی وجود ندارد که اپلیکیشن یا این که بازی شما چقدر عالی میباشد، درصورتی که نتواند در استورها پیدا گردد دیگر بهتر وجود ندارد. لذا اذن ندهید که عمل سختتان ندیده باقی بماند، آغاز به باصرفه‌سازی فرمائید.

مدام به وسیله یوزرها مربوطه یافت گردید
اینکه شما پیدا گردید کفاف نمیدهد، بلکه برنامه می بایست به وسیله یوزرها قابل قبولی یافت گردد؛ کاربرانی که به‌دنبال شکار اپی همچون نرم‌افزار شما می‌باشند. ASO به شما در این باره امداد می‌نماید.

ارتقا دانلودهای ارگانیکتان
یک استراتژی بهتر ASO در واقع راهی خوب برای ارتقاء نصب ارگانیک و ضمانت نتیجه ها بلندمدت میباشد. با پژوهش منظم اعتقادوباور نتایج نمایید که سعی‌های شما باعث به توفیق می شود.

هزینه‌های استحصال مخاطب را کاهش دهید
عوض اینکه پولتان را برای تبلیغات صرف فرمائید می توانید با دقت روی پرورش ارگانیک به امداد ASO هزینه حصول استفاده کننده خویش را کاهش دهید. این خیر فقط پول شمارا پس‌انداز می‌نماید،بلکه رویش استوار شما‌را نیز ضمانت می‌نماید.

ارتقاء درآمد و نرخ تبدیل
تبلیغ‌ها در خریدهای باطن‌اپ‌ای و شیوه های شبیه برای درآمدزایی از یک اپلیکیشن صرفا بخشی از این پروسه میباشند. در‌حالتی که یوزرها از روش تبلیغ وارد اپلیکیشن شما شوند و آنرا دانلود نکنند شما آنها‌را از دست می‌دهید. به همین استدلال میباشد که ASO الزامی میباشد.

دیده‌انداز کاربری خودتان را توسعه و گسترش دهید
با در دسترس قرار دادن برنامه خویش به دیگر لهجه‌ها می توانید کاربرانی را از تک تک عالم پیدا فرمایید. ASO به شما یاری می‌نماید که نرم افزار خویش را جهانی فرمائید.

شیوه کارایی seo برنامه در مارکت‌
روش کوشش سئو نرم افزار

قبل از اینکه بیشتر درمورد باصرفه‌سازی اپلیکیشن استور سخن کنیم، ما یحتاج میباشد که به صحت پایه آن را بدانیم. چنانچه شما تماماً در موضوع بازاریابی برنامه گوشی تازه کار میباشید، پست وبلاگ ما درمورد این عبارت توضیح نیکی به شما ارائه میدهد و یک نقطه استارت بهتر میباشد.

زمانیکه اپلیکیشن شما توسعه و گسترش داده شد و با نهاد‌های بازاریابی نرم افزار آشنا شدید می‌بایست تصمیم بگیرید که نرم‌افزار و بازی شما کجا منتشر خواهد شد. شما می توانید آن را در گوگل پلی یا این که اپل اپلیکیشن استور و یا این که روی هر دوی آنها راه اندازی نمائید. عالی میباشد که با جزئیات بیشتری به تحقیق این دو استور بپردازیم.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

این گزارش ترافیک شمارا از نگاه منبع تقسیم‌بندی می‌نماید: ارگانیک، بی واسطه، ارجاعی، آدرس اینترنتی، اجتماعی، سرچ مبلغی، اکران، تعلق و (دیگر مفاد) (GA از گروه‌بندی دیگر موردها به کارگیری می‌نماید، آن‌هم زمانیکه نمی‌داند می بایست یک تحت تیم از ترافیک را گروه‌بندی کرد. آموزش سئو در مشهد شما میتوانید از مجموع ترافیک‌ها روی شبکه‌ها کلیک فرمایید. رایاپارس روی هر تیم‌بندی‌ای که می خواهید کلیک فرمائید تا هر منبع را با جزئییات کشف فرمائید. ahrefs بسته به تیم‌بندی‌ای که تعیین میکنید، صفحه ها فرود (که یوزرها URLهای آن را وارد کرده‌اند)، منبع (که اینترنت‌وب سایت برای شما به ارمغان آورده میباشد) و یا این که واژه و کلمه کلیدی (که کوئری‌اش آنان‌را به وب سایت شما هدایت کرده) را مشاهده خواهید کرد.

برای اینکه این داده ها را به طور تصویری ببینید روی All Traffic > Treemaps کلیک فرمایید. این پست به شما آرم میدهد که چه‌گونه گزارش Treemaps را بخوانید و تهیه و تنظیم فرمائید.

گوگل آنالیتیکس - گزارش‌ دهی گوگل آنالیتیکس

در گزارش آجل منبع/رسانه، تیم کلی ترافیک (که آن را در “Channels”) ، به موتور کاوش یا این که دامنه تقسیم‌بندی می شود.

چنانچه بخواهید داده ها جزیی بیشتری را در امر روش ورود اشخاص به ساییتان دربیاورید به دردتان خواهد خورد. از جمله، ممکن میباشد متوجه گردید که 70 درصد از ترافیک ارجاعی شما از لینکدین می آید، درحالیکه فقط 5 درصد از پینترست میاید بسته به حق تقدم‌های مجموعه بازاریابی شاید مجال آن باشد که راءس توجهتان را عوض فرمائید.

گوگل آنالیتیکس - گزارش‌ از گوگل آنالیتیکس

گزارش نهایی، ارجاعات، URLهای خاصی که اشخاصی را به تارنما شما رسول‌اند آشکار می‌سازد، از جمله، ترافیک ارجاعی‌تان.

 

گزارش‌های اخلاق گوگل آنالیتیکس
از تک تک گزارش‌ها در GA اینجانب بیشتر از گزارش‌های اخلاق و رفتار استعمال میکنم.

محتوای وبسایت
این گزارش به شما دیده‌اندازی از آحاد پست‌های وبلاگ، صفحه ها فرود، صفحه های اینترنت در سایتتان میدهد.

آحاد صفحه ها
عالی میباشد با Site Content > All Pages استارت کنیم. این آرم دهنده صفحاتی با بیشترین ترافیک برای واپسین ویو و یا این که قسمت میباشد. این به درد شما میخورد، شما می بایست مدام حواستان به URLهایی که خیلی بازدید خورده‌اند باشد البته اینجانب بیشتر به هنگام نظارت رویش یا این که افت ترافیک از آن به کارگیری میکنم.

برای اینکه ایده‌ای به شما داده خواهد شد شاید ترافیک کلی به اینترنت‌وبسایت اینجانب به اندازه 10 درصد، ماه به ماه افت پیدا نماید. اینجانب به قسمت Site Content > All Pages میروم و محدوده تاریخ را به‌این ماه نسبت به ماه گذشته تغییر‌و تحول می ‌دهم (اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که روزهای هفته با هم یک کدام از باشند).

گوگل آنالیتیکس - تک تک صفحه ها وب سایت

 

بعد از آن می توانم تفاوت‌های جان دار در بازدیدهای شیت را از نگاه URL مشاهده کنم:

گوگل آنالیتیکس -مجموع صفحه های

این به اینجانب امداد می‌نماید که تشخیص دهم کدام صفحه ها ترافیک کمتری اخذ کرده‌اند و به ارتقا این افت امداد کرده‌اند.

نکته به دردبخور: اینجانب دوست دارم “Sort Type” را از “Default” به “Absolute Change” تغییر و تحول دهم تا ببینم که حاصل با اختلاف متعددی در درصد ظواهر گردیده‌اند جای اینکه براساس تمام بازدیدها آراسته گردیده باشند.

همینطور Page Title را تحت عنوان آنگاه ثانویه اضافه می کنم تا اسم هر کاغذ را به همدم URL اش مشاهده کنم.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

 

اینجانب نمی‌گویم که مقاله ها تحقیقاتی بالا پشت به روز اخیر گوگل می‌باشند. اینجانب علامت می ‌دهم که دو بسط اخیر می بایست نماد دهند که امروزه جدیدترین‌ها چه میباشند. آموزش سئو در مشهد بخش اعظمی از اشخاص هنوز به 200 برهان رنک‌دهی معتقدند و این آپ دیت‌ها نیز فیض غرض قرار دادن تارنما‌های معدود کیفیتند. رایاپارس این یک رویکرد غلط در شعور به روز‌های گوگل میباشد. ahrefs همان گونه که از دو نمونه فوق می بینید، الگوریتم گوگل نسبت به 200 سیگنال رنک‌دهی غامض‌خیس میباشد.

توضیح گوگل از آپ دیت مارس ۲۰۱۹
اینجانب انتظار دارم که گوگل در برخی مفاد در بعدی توضیح دهد که چه چیزی معرفی گردیده‌است. در‌حالتی که این تغییر و تحول به نوعی از الگوریتم‌های بالا مشابه باشد ممکن میباشد گوگل سرگردان گردد که‌این الگوریتم چیست و از حیث اینکه نتیجه ها این الگوریتم چه می‌باشند کلام نماید.

گردآوری‌آوری مشاهدات از اینکه کدام وبسایت‌ها ذیل اثر قرار می گیرند یک گفت و گو میباشد. سود‌گیری از این مشاهدات اکثر وقت ها یک طریقه ضعیف بدست میدهد. به آنها مشاهدات طبی می گویند چراکه این مشاهدات در اکثری از تارنما‌های پزشکی مرتبط زیر‌اثر قرار گرفته‌اند.

البته واقعیت این میباشد که گوگل وب سایت‌های پزشکی را گزینه مقصود قرار نداده میباشد. متاسفانه این ارزیابی‌های ضعیف سبب ساز به حیران شدن ما میگردند. این ایده غلط که گوگل وب سایت‌های پزشکی را گزینه غرض قرار داده هنوز نیز پابرجاست. این سبب میگردد که سود‌گیری براساس مشاهدات محصور با خطر مواجه گردد. این خیلی بد میباشد که اسم آپ دیت‌های پزشکی را به آن داده گردیده‌اند. این سبب ساز گیجی متعددی میگردد.

اینجانب فکرمیکنم که عالی میباشد برای داده ها از جانب گوگل حوصله کرد، با حق تصویب امتیاز و پژوهش ها، موازات آن ها را پیدا کرد و آنگاه آنچه که پیش آمده را موشکافی کرد. این یک شیوه بسیار سنجیده برای شعور آپ تو دیت‌های گوگل است.

داده‌های سیستریکس رویکرد متعددی برای توضیح این دارا هستند که چرا آپ دیت‌های گوگل از حیث اکثری از ناشران پسرفت نموده است. این داده‌ها گواه پسرفت نیستند. اینجانب معتقدم که‌این آپ دیت پسرفت نکرده میباشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

رویدادهای اساسی و مربوط به مورد کاری خویش را شناسایی نمایید. برگزارکنندگان این حوادث با اخذ مبلغ مشخصی از شما اسم شما‌را تحت عنوان حامی مالی مالی معرفی کرده و تارنما شمارا نیز معرفی می‌نمایند. آموزش سئو در مشهد پادکست‌‌ها فقط خط مش گفتگو نیستند. گاهی متن‌های نوشتاری به طور پرسش و پاسخ میتوانند مفیدتر باشند. رایاپارس لذا میتوانید به ساخت و ساز اینگونه محتواهایی بپردازید. ahrefs در قسمت نظرها مشتریان، لحاظ خویش را تصویب کنید

می توانید لیستی از جدیدترین مال و یا این که خدماتی که اخذ کرده‌اید تنظیم فرمایید. به اینترنت‌وب سایت کمپانی‌های ارائه دهنده آن سرویس ها و کالاها مراجعه‌نمایید و لحاظ خویش را درباره آن جنس تصویب نمائید. می توانید در نصیب لحاظ مشتریان محتوا را به تارنما خویش لینک و پیوند دهید و همینطور در‌حالتی که وب سایت متبوع کمپانی بسیار بزرگی نباشد میتوانید از آنها درخواست فرمایید که تارنما شما‌را تحت عنوان یک مصرف کننده معرفی کنند.

۳۱. به کارگیری از نصیب سوا‌التحصیلان
گفته شد که تارنما‌های آکادمیک بخشی را برای پیوند دادن در مشت خارج از‌التحصیلان قرار می دهد. به طور ابتدایی شما هم تحت عنوان استفاده کننده با نام نویسی میتوانید از این نصیب برای ساخت بک‌پیوند به کار گیری کنید. ولی درین قسمت ما می خواهیم به شما بگوییم که در صورتی به طور عصر‌ای به ایجاد محتوای مربوط به این صفحه های بپردازید میتوانید به طور موثرتری بر seo وبسایت خویش از این طرز فعالیت فرمائید.برای این شغل میتوانید وبسایت های education با پسوند .edu و همینطور وبسایت های دولتی با پسوند .gov را پیدا نمایید که قابلیت و امکان تایپ کردن محتوا را داشته باشند .

۳۲. از مشتریان خویش یاری بگیرید
در صورتیکه ایمیلی از مشتریان راضی خویش اخذ میکنید می توانید از آنها بخواهید که حیث خویش را در وبسایت تصویب نمایند. شاید در ظواهر تصویب یک کامنت اثر متعددی بر بازدید تارنما شما نداشته باشد ولی میتواند در وقت گیر بازه زمانی تاثیرات مفیدی بر seo شما داشته باشد. شاید توصیه همیاری در فروش و درآمدزایی اینترنتی نیز برای مشتریان شما جذابیت کافی داشته باشد تا با شما همیاری نمایند.

۳۳. سازمان‌ها و ارگان‌ها
در شرایطی که عضو سازمان خاصی می‌باشید میتوانید از آنان بخواهید که لینک و پیوند تارنما شمارا در قسمت اعضاوجوارح معرفی کنند. همینطور این تارنما‌ها معمولا بخشی را برای رویدادهای خاص در حیث میگیرند. لذا در شرایطی که بتوانید محتوای مناسبتی مطلوب با آن سازمان را ایجاد نمائید میتوانید با ارسال برای آنان درخواست تصویب آن محتوا و همینطور ساخت و ساز بک‌لینک و پیوند را داشته باشید.

۳۴. لیستی از ابزارها ساخت نمائید
می توانید لیستی از امکانات، ابزار و قابل انعطاف‌افزارهای مربوط به عمل خویش ساخت و ساز فرمائید و به معرفی آنان بپردازید.

۳۵. از بلاگرها به کارگیری فرمایید
میتوانید محصول ها و سرویس ها خویش را به بلاگرها معرفی نمائید تا نسبت به معرفی آن مبادرت کنند. این شغل میتواند بسیار مفیدتر از ساخت‌و‌ساز بک‌لینک و پیوند و کلاه سیاه باشد.

۳۶. اشاره به مارک
گاهی در بعضی از محتواهای ساخت‌و‌ساز گردیده نام مارک شما بیان میگردد. شما می توانید به مدیریت آن اینترنت‌تارنما پست الکترونیک دهید و از وی بخواهید که آن واژه را به تارنما شما لینک و پیوند دهد. می توانید از BuzzSumo برای جستن این محتواهای اتفاقی منفعت ببرید.

۳۷. استعمال از روزنگار‌های مناسبتی
میتوانید از روزنگار‌های روزمره، ماهانه و یا این که هر ساله برای این خواسته سود ببرید. می توانید از این روز‌نگار‌ها برای فایده بردن از بک‌لینک و پیوند‌های بیشماری به کار گیری فرمائید. مثلا، روز‌نگار HIIT یکی‌از این مثال روز‌نگار‌ها می باشد که بیشتراز 400 بک‌لینک و پیوند دارااست.

۳۸. از مثال موردی به کار گیری فرمایید
به کار گیری از مثال موردی می تواند اثر به سزایی بر بازدید وبسایت شما داشته باشد. هر فرصت فردی قصد استیناف متنی را با محتوای متبوع داشته باشد به طبع مثال‌های موردی را رسیدگی و استیناف می‌نماید.

۳۹. نمودارها
طی نظارت اثر نمودارها بر موتورهای کاوش این سود به دست آمد که نمودارهای دیدنی قادر است اثر مثبتی بر بازدید وبسایت شما داشته باشد. یک نمودار با ظاهری مطلوب و بیان کننده قادر است داده ها متعددی را در بازه نسبتا کوتاه در مقایسه با محتوای متنی به خواننده ارائه دهد. لذا نمودارها می توانند بسیار اثرگذار باشند.

۴۰. یک بلاگ بسازید
سوای وب لاگ هم می توانید در بهینه سازی کردن وبسایت خویش غالب گردید. البته با داشتن یک بلاگ و ایجاد محتوا مطلوب و پیوند‌های درست می توانید خیلی سریع‌خیس به‌این فیض دست پیدا نمائید.

۴۱. محتوایی تولید نمائید که مخاطبین با تصویب ایده ها خویش به آن امداد نمایند
گاهی با ساخت‌و‌ساز محتوای بحران برانگیز و جذاب برای مخاطبین آن ها آغاز به تصویب نظرها خویش در انتهای آن محتوا کرده و گاهی اشخاص با هم دعوا و به تبادل داده ها می پردازند. این شغل می تواند اثر بسیار مثبتی بر بهینه سازی وبسایت شما داشته باشد.

۴۲. محتوای رمانتیک ساخت‌و‌ساز نمایید
طی پژوهش ها اخیر محتواهای رمانتیک ساخت و ساز گردیده 70 درصد بیشتر از دیگر محتواها چشم و تحقیق گردیده‌اند. لذا می توانید با ساخت‌و‌ساز محتوای رمانتیک اشخاص متعددی را وارد اینترنت‌وب سایت خویش نمائید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تمرکز برروی عبارات کلیدی وقت گیر می بایست قسمت مهمی از استراتژی رسیدگی برای لغات کلیدی زمانبر باشد. عبارات کلیدی زمانبر عبارتنداز لغت ها کلیدی یا این که لغت ها کلیدی که خاص‌خیس (و معمولا وقت گیر‌خیس‌) از لغت ها کلیدی متداول می باشند. معمولا لغات کلیدی مهم را “head” می‌نامند. آموزش سئو در مشهد کلمه ها کلیدی زمان بر ترافیک کمتر البته نرخ تبدیل به مشتری بالاتری دارا هستند. رایاپارس چون برروی یک کالا یا این که مسئله خاص تمرکز دارا هستند. ahrefs در‌صورتی‌که علاقمندید بدانید چرا برای سئو سایتتان بایستی تمرکزتان را برروی عبارات کلیدی وقت گیر بگذارید، نوشته‌ی‌علمی مربوط به عنایت کلمه ها کلیدی وقتگیر رابخوانید.

رقابت چیست؟
برای گزینش کلمه ها کلیدی خاص که متشکل از یکسری کلمه و واژه کلیدی میباشند بایستی رقابت آن عبارت‌های اساسی را هم در نظربگیرید. در حالتی که رقابت در کناره‌ای از بازار که آن را تعیین کرده‌اید بسیار زیاد میباشد، بایستی بدین نکته هم دقت فرمایید که جايگاه به چنگ آوردن برروی این عبارت‌های رقابتی بسیار طاقت فرسا‌خیس‌از سایر میباشد. چنانچه رقبای کمتری دارید، حتی می توانید با عبارات کلیدی اساسی در حین مقداری از موتورهای کاوش سکو‌ اخذ فرمائید. به این ترتیب شما می بایست رقبای خودتان را گزینش فرمائید؟ به چه شکل بایستی کاوش نمایید؟ 2 نوع استراتژی وجود داراست:

گوگل کردن و ارزیابی رقبا
سعی نمائید، تحلیل نمایید و مجدد آزمون نمایید.(کوشش و نادرست)
گوگل کردن و چک رقبای شما
لغت ها کلیدی که بدست آورده‌اید را در گوگل کاوش فرمائید. برای استارت از عبارت‌های اساسی و آنهایی که همگانی‌خیس می‌باشند، استفاد نمائید. برگه نتیجه ها موتورهای کاوش را (SERP) تحقیق نمائید. این صفحه های آحاد اینترنت‌وب سایت‌های که قصد به رقابت با آنان از روش seo محتواهای خویش با استعمال از آن لغات کلیدی را دارید آرم می دهد.

برای پژوهش اینکه آیا شما بضاعت رقابت با رقبا را دارید یا این که نه، بایستی تک تک مورد ها ذیل را تجزیه و ارزیابی فرمایید:

آیا وب سایت‌های آنان حرفه ای میباشد؟ آیا وبسایت‌ها شرکتی می‌باشند؟ از خودتان بپرسد که آیا شما بضاعت رقابت بااین کمپانی‌ها را دارید یا این که نه. آیا وب سایت شما بین تارنما‌هایی که از حاصل کاوش بدست آمده میباشد وجود داراست یا این که نه؟

آیا نتیجه ها موتورهای کاوش برندهای شناخته گردیده را نشانه میدهد؟ رقابت با رقبای شناخته گردیده بسیار دشوار‌خیس می‌باشذ. در صورتی‌که برندها از روش تبلیغات تلویزیونی یا این که رادیو شناخته گردیده‌اند، شانس شما درین رقابت بسیار معدود خواهد بود.

در باب محتوای این برگه چه چیزی می دانید؟ آیا محتوای این وب سایت‌ها بهتر درج شده میباشد یا این که سئو گردیده است؟ چه بازه زمانی مقاله‌ها در تارنما‌ها وجود دارااست؟ در شرایطی که رقبای شما دارنده محتوای ضعیف باشند، احتمالا شانس بیشتری برای درجه به چنگ آوردن خواهید داشت!

آیا تبلیغات در گوگل را ایفا داده‌اند؟ هزینه هرکلیک در گوگل به چه یه خرده می‌باشد؟ جايگاه به دست آوردن بصورت ارگانیک برای عبارت‌هایی که هزینه تبلیغات موتورهای جستجوی آنان بالاست دشوار هست.

یک پرسش بی آلایش
یک پرسش برای همگی بوجود می آید: چه‌طور اینترنت‌وب سایت اینجانب در موتورهای کاوش فراتر از وبسایت‌های دیگر در نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) قرار بگیرد. آیا میزان دارایی‌ی بازاریابیتان موازی با دیگر هزینه‌هاست، در شرایطی که اینگونه چیزی میباشد روی عبارت مهم تمرکز فرمایید. در حالتی که اینچنین وجود ندارد تمرکز خودتان را برروی عبارت‌های کلیدی وقت گیر بگذارید.

در قدم بعدی بعد از ارزیابی و محاسبه، کلمه ها کلیدی شبیه با کلمه و واژه کلیدی مهم البته مقداری وقتگیر‌خیس را پیدا نمائید. عبارت‌های خاص و زمان بر کاوش گردیده بوسیله مخاطبان ترافیک کمتری دارا‌هستند، البته مرتبه دریافت کردن درین حالت بسیار بی آلایش‌خیس خواهد بود. وقتی که شما بروی کلمه ها کلیدی زمان بر جايگاه اخذ نمائید، سکو دریافت کردن از عبارات کلیدی اساسی ریلکس‌خیس‌ شود.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

احتمالا شما لینک و پیوند‌هایی دارید که برای بهینه سازی وبسایت شما عنایت متعددی ندارند. در شرایطی که شما یک لینک و پیوند ورود (لاگین) برروی شیت مهم برای مشتریانتان دارید، آموزش سئو در مشهد نمیخواهید پیوند‌های گران بها را به کاغذ ورود (لاگین) خویش سرریز فرمائید چرا‌که این برگه نیازی به درجه بالا در نتیجه ها کاوش ندارد. رایاپارس شما برای خودداری از این­فعالیت و از دست رفتن پیوند‌های پر ارزش میتوانید. ahrefs با استعمال از برچسب (تگ) “نوفالو” از گوگل بخواهید که‌این لینک و پیوند­ها را پیگیری نکند، به این شکل لینک و پیوند‌های پر ارزش از دربین نمی‌رود.

در حال حاضر شاید بدین فکر می کنید که می بایست درپی لینک و پیوند­های نوفالو (لینک و پیوند­هایی که عنایت خیلی مقداری نسبت به لینک و پیوند­های نفیس دارا‌هستند) باشید. اینگونه کاری یک سری سال پیشین بسیار با عنایت بود البته اینک مداقه آن بسیار تحت آمده میباشد. در شرایطی‌که برچسب نوفالو را در یک ورقه قرار دهید، پیوند­های گران بها برای آحاد آن کاغذ ازبین می­رود. جای اینکه لینک و پیوند­های “نوفالو” در یک ورقه بسازید لینک و پیوند­های فالو البته با تعداد نادر بسازید.

اعتنا داشته باشید افزودن یک برچسب “نوفالو” بدین مفهوم وجود ندارد که صفحه های متبوع نمی‌تواند در نتیجه ها موتورهای کاوش گوگل چشم گردد. در‌حالتی که شما نمیخواهید صفحه ها یا این که پست­هایتان در حاصل کاوش اکران داده شوند، بایستی برای آنان یک برچسب سوای شاخص (NO-index) نیز اضافه نمایید. برچسب “فارغ از شاخص” به‌این معنا میباشد که گوگل نباید این برگه را رندرکند و همینطور نباید محتوا را در فهرست گوگل و درنتیجه در حاصل کاوش اکران دهد.

انکر تکست
هنگامی که شما تصمیم گرفته‌اید که کدام لینک و پیوند بایستی برروی یک برگه و کدام کاغذ­‌ها می بایست لینک و پیوند­های با ارزش اخذ نمایند، بسیار با التفات میباشد که انکر تکست­های صحیح را هم تعیین و به کار گیری فرمائید. انکر تکست متن قابل کلیک برای بازدیدکنندگان میباشد. به صورت نمونه، متن انکرتکست تحت مشمول دو عدد پیوند داخلی، “link schema” و “paid links” می­باشد:

لینک و پیوند سازی داخلی تارنما - انکر تکست

 

شما می توانید متن انکرتکست دربردارنده پیوند را در تصویر بالا ملاحظه کنید.
وجود بیشتراز حد انکر تکست در یک برگه، ممکن میباشد برای تارنما شما بسیار مضر باشد. seo بیش تر از حد در معنای کی ورود استافینگ(Keyword stuffing) میباشد.

در قبل برای یک نوشته‌ی علمی می­توانستیم به انکرتکست­‌ها واژه کلیدی شبیه بدهیم و موتورجستجوی گوگل مرتبه تارنما شمارا برای واژه کلیدی موردنظر ارتقا دهد. امروزه گوگل بسیار هوشمند شد‌ه‌است و محتوای پیشین و آن‌گاه یک کلمه و واژه کلیدی را تماما متوجه می­‌گردد و شما دیگر نمی‌توانید یک واژه و کلمه کلیدی را براحتی به محتوا اضافه نمایید. به این ترتیب برای افزودن واژه و کلمه کلیدی بایستی با احتیاط پیش بروید و این نکته را در لحاظ بگیرید که برای آحاد کلیدی تان نباید از لینک و پیوند استعمال فرمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

یکی از دیگر از طریق ها بررسی کردن آمارهای نرخ کلیک(ctr) از حالت جستجوی بالای لغات کلیدی در سرچ کنسول گوگل میباشد. آموزش سئو در مشهد چنانچه متوجه شدید که دوران مجال متعددی ارتفاع می کشد. رایاپارس که بر روی لینک و پیوند‌های شما کلیک می‌گردد، بایستی نظارت فرمائید که چه لغت ها کلیدی برای این ورقه رقم خورده میباشد. ahrefs همینطور مطمئن گردید محتوای صفحه ها شما دقیقا بر طبق با هدف ها جستجوگران باشد. ممکن میباشد ایده بسیار خیر و خوبی برای آزمایش ارکان تبدیل سئو بر روی این صفحه های باشد.

چنانچه در سمت راست شیت سرچ کنسول، شما مشاهده کردید نرخ کلیک (ctr) برای یک واژه و کلمه گرانبها بسیار زیر میباشد، بایستی به صفحه های گزینه نظربرای اصلاح دقت فرمایید و همینطور متوجه گردید که چرا اینگونه اتفاقی افتاده میباشد. ممکن میباشد تیتر یا این که توضیحات (متادیسکیرپشن) مرتبط با شیت نباشد یا این که دیدنی نباشند.

۹. صفحه های ایندکس گردیده در کنسول سرچ گوگل
از یک چیز مطمئن هستم: هیچ کسی نمیخواهد کاغذ وبی که ایندکس نشده میباشد در حاصل کاوش پیدا نمایند. به همین استدلال میباشد که شما نیاز به دقت در تنی چند از صفحه های در تارنما خویش دارید که ایندکس گردیده اند.

درصورتی که متوجه شدید که مقطع مجال غیر بی آلایش برای صفحه های ایندکس گردیده شما نماد داده میشود، میتوانید بصورت دستی آن‌ها را در سرچ کنسول گوگل با به کارگیری از آیتم Crawl>Fetch as Googleثبت نمائید.

صفحه ها ایندکس گردیده در کنسول گوگل

همینطور شما بایستی دقت داشته باشید که تعداد صفحه ها ایندکس گردیده نسبت به چه تعداد از صفحه ها تصویب گردیده، می‌باشند. مجددا؛ در حالتی که متوجه شدید درصد بسیار کوچکی از صفحه ها ایندکس گردیده اند،میتوانید بصورت دستی از روش سرچ کنسول گوگل درخواست ایندکس صفحه های را فرمائید.

وبسایت مپ

۱۰.کرال یا این که خزیدن صفحه های به طور روزمره
همینطور سرچ کنسول گوگل به شما علامت می دهد تعداد صفحه های کرال گردیده در 90 دیروز چه یک‌سری میباشد.

در‌حالتی که هزار کاغذ داشته باشید و فقط درصد مقداری از آن کرال (خزیده) میگردند، این آیتم میتواند به یک ایراد در میزان دارایی خزیدن شما اشاره نماید. گوگل نمیخواهد صفحه های درونی وبسایت شما‌را کرال نماید، در صورتیکه به حیث رسد که ربات ها اکثری از منابع سیستم شما‌را برای ایفا عمل مصرف می‌نمایند.

۱۱.عنوان ها و توضیحات تکراری
شما همینطور می توانید در سرچ کنسول گوگل ) (Google Search Console برای رسیدگی تعداد عنا وین و توضیحات تکراری وبسایت خویش استعمال فرمائید. تحت عنوان یک قاعده کلی، محتوای تکراری احتساب نمیشود. وقتی که یک‌سری شیت دارنده تگ‌های تیتر و متای تعریف(متادیسکریپشن) شبیه می باشند. ربات ها به موتورهای کاوش میگویند که کل این صفحه ها مشابه هم می باشند؛ این قادر است اقتضائات موضعی و توانگری شمارا برای سکو بندی این اصلاحات تضعیف نمایند.

در حالتی که متوجه گردید که محتوای تکراری در تارنما خویش داشته اید، این ایده خیر و خوبی برای بروزرسانی صفحه های وب سایت میباشد که آنرا اختصاصی یا این که مسدود نمایید.

۱۲. خطاهای کرالرها
همینطور سرچ کنسول گوگل خطاهای کرال ها (خزنده) را نشانه میدهد. اگرچه گزارش پیش‌ فرض خطاهای وبسایت نشانه می دهد، شما می توانید از فیلترها برای مشاهده مشکلات در نصیب بندی (segment) به کار گیری نمایید. هرگونه خطای کرالرها را شما می بایست پیدا فرمایید و به موقع رفع نادرست نمایید.

مجموع متریک های بهینه سازی را دنبال نمائید
تعداد بسیار متعددی متریک وجود دارااست و درین نوشته‌ی‌علمی مهم‌ترین های آن را برای شما ذکر کرده‌ایم و این قادر است برای استارت شغل بسیار خوب باشد.

هرچه بیشتر در بازاریابی دیجیتال شغل میکنیم، بیشتر خاطر میگیریم. پیشنهاد می شود بصورت عمقی در تجزیه و بررسی خویش نفوذ نمائید و انتخاب نمائید کدام یک از این متریک‌های بهینه سازی برای سنجش توفیق seo وب سایت شما موءثر میباشد.

در‌صورتی‌که متریک‌های اساسی‌تری از لحاظ شما وجود داراست را در کامنت به ما هم معرفی فرمایید و اینکه بگویید از دید شما کدام یک از این متریک‌ها اصلی‌خیس می‌باشند و به چه‌دلیلی این مداقه داراست.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

seo مخفف (Search Engine Optimization) به معنای سئو تارنما برای موتور کاوش میباشد. ولی چه مفهومی دارااست؟ seo برای یک شخص بی آلایش عنایت متعددی ندارد. آموزش سئو در مشهد البته برای یک صاحب و مالک وبسایت تمامی چیز محسوب میشود. درین نوشته‌ی‌علمی شمارا با نقش seo در وب سایت و عنایت آن بیشتر آشنا خوا‌هیم کرد. رایاپارس غرض seo به شغل بردن کلیدواژه‌ها اساسی ست که زمانی شخصی به صورت تصادفی یکی آن ها را کاوش می‌نماید. ahrefs سبب خواهد شد وی مستقیما به وبسایت شما مراجعه کرده و در سود شمار بازدیدکنندگان از وبسایت بیشتر گردد.

نقش بهینه سازی در یک وبسایت چیست؟
التفات seo - نقش seo در یک تارنما

بهینه سازی سبب ساز میگردد صفحه ها یک تارنما وخواندن آنان برای بازدیدکنندگان بسیار بی آلایش گردد. همینطور منجر می‌گردد بازدیدکنندگان به مکان حیران شدن در گونه های و اقسام موضوعات و داده ها، دقیقا به عبارتی اطلات لازمی که به دنبالش می باشند را پیدا نمایند. در واقعیت هر اینترنت سایتی ابتدا می بایست از یک نقطه ای استارت به عمل نماید و ممکن میباشد در صدر ترافیک بر روی آن بسیار معدود باشد یا این که به هیچ وجه وجود نداشته باشد. سوای داشتن ترافیک، وب سایت شما چیره نخواهد بود و در‌این حالت صرفا وقت خویش را هدر می دهید و در حالتی که می‌خواهید اشخاص از وبسایت تان دیدن نمایند، بهینه سازی کلید حل این ایراد شماست.

رویه هایی که بهینه سازی به سایتتان امداد می نماید:
به کارگیری از seo ترافیک بیشتر بر روی وبسایت را به هم پا می‌آورد که برای آحاد تارنما ها امری حیاتی میباشد. بازدیدکنندگان نو را به همپا داراست. ممکن میباشد وبسایت شما از گذشته یک سری بیننده داشته باشد ولی با به کارگیری از بهینه سازی، هزاران بازدید کننده با وارد کردن کلمه های کلیدی در کاوش به وب سایت شما هدایت میگردند. به شما در درآمدزایی بیشتر امداد می نماید. از جمله چنانچه وبلاگ دارید و برای درآمدزایی از تارنما تان از گوگل ادسنس استعمال میکنید، هر توشه که بر روی اطلاع رسانی‌ها کلیک می‌گردد، بهینه سازی بازیدکنندگان بیشتری را به وبسایت تان هدایت می نماید که‌این به عایدی شماست.

سایت خویش را برپایه استخراج توفیق بسازید. در صورتیکه میخواهید تارنما موفقی داشته باشید، پیش از به کار گیری از seo می بایست مطمئن گردید که وب سایت تان، حرفه‌ای تاسیس شده است چون وقتی که از بهینه سازی به کارگیری میکنید بازدیدکنندگان وبسایت بیشتر میشوند و برای مراقبت کردن آن ها و ترغیب کردنشان برای مراجعه به تارنما، این شغل بسیار اساسی میباشد.

توصیه اینترنت سر: تفاوت seo و گوگل ادوردز؛ کدام یک برای دستیابی‌ و شغل شما عالی میباشد؟

چطور می اقتدار ظواهر وبسایت را خوب کرد؟


تک تک محتوای بر روی وبسایت را تروتمیز و سازماندهی فرمایید.
داده ها اساسی را به طور پررنگ (bold) یا این که ایتالیک (italic) آرم دهید.
با به کار گیری از یک سیستم راهنما بازدیدکنندگان را در سریع و معمولی گشتن در وب سایت امداد فرمائید.
یک پوسته یا این که الگویی که نشانه دهنده تارنما شماست را تنظیم فرمائید.
این شغل طاقت فرسا وجود ندارد و میتوانید با استعمال از یک نرم‌افزار قابل انعطاف افزاری خویش آن را جاری ساختن دهید.
همینطور میتوانید الگوهای از پیش پیاده سازی گردیده را خریداری نمایید یا این که از کسی بخواهید آن را برای شما بسازد.
هر مکان مورد نیاز میباشد از تصاویر به کار گیری فرمایید.
برای این عمل تصاویر یا این که عکس هایی را که خودتان با دوربین حرفه‌ای گرفته اید، به شغل ببرید.
کوشش فرمایید محتوای تارنما را با جزئیات ولی مرتبط با زمینه و سوای لبه بیان نمائید.
از فونت مطلوب و معمول به کار گیری فرمایید.

در‌حالتی که تا الان به ظاهرسایتتان مداقه نمی دادید از هم اکنون به سپس روی آن شغل نمائید، مسلما ادامه مقاله را بخوانید:
اکثر سایتها فونتهای نامناسب و مضحک ای که به نظرشان بهتر میباشد را تعیین می نمایند در حالی که‌این فعالیت سبب میگردد بازدیدکنندگان تارنما کمتر شوند. هنگامی که دارید محتوای وب سایت را می نویسید می بایست در آن کلمه های کلیدی را که اکثر زمان ها کاوش می‌شوند را به شغل ببرید و در این‌حالت ترافیک بیشتری به وبسایت خویش جذب می‌کنید. این مقصود نخستین در به کار گیری از seo میباشد و سبب می‌گردد وب سایت شما در صفحه های نخستین کاوش بیاید. سود با استعمال از بهینه سازی پس از مدتی متوجه بروز تغییراتی خواهید شد، مانند ارتقا شمار بازدیدگان از وب سایت که بسیار خوشایند خواهد بود. در‌صورتی‌که نو وارد دنیای وبسایت گردیده اید بایستی بدانید که برای یک تارنما چیره، به کارگیری از seo امری اساسی میباشد. در حالتی که با روش به کار گیری از آن شناخت ندارید، در وب اشخاص و سایتهای متخصصی مانند Elance و oDesk دراین باره می باشند که میتوانند به شما یاری نمایند.
ولی برای آشنا شدن با بهینه سازی عالی میباشد که مقاله ها مربوط به سئو در بلاگ اینترنت سر را استیناف فرمائید و همینطور توصیه میکنم برای تعیین عبارات کلیدی مهم از لغت ها کلیدی وقتگیر آغاز فرمائید تا رقابت درین عرصه را غالب گردید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

همواره با مراجعه به وبسایت gtmetrix می‌توانید سرعت بارگذاری تارنما، تعداد درخواست های ارسالی به سرور، وسعت برگه تارنما و اکثری مفاد دیگر را مشاهده و رسیدگی کنید. آموزش سئو در مشهد در گزارش تهیه و تنظیم گردیده به وسیله این وبسایت برای اگاهی از سرعت سرور مورد نیاز میباشد مواقعی که با نوع (Type) سرور server معین گردیده اند را نظارت نمایید. رایاپارس در نصیب Optimize images می‌توانید واحد سنجش باصرفه بودن تصاویر وب سایت را ارزیابی فرمائید. ahrefs سرعت بارگذاری وب سایت - آزمایش سرعت بار گذاری وب سایت

برای محسوس بودن تغییر‌و تحول سرعت، یک ورژن یکسان از نرم افزار وردپرس در دو تارنما تحت نصب گردیده است. تارنما ۱ از هاست لینوکس ساده و وبسایت ۲ از هاست لینوکس ماهر به کارگیری میکند. تفاوت سرعت بارگذاری وب سایت در تصاویر ذیل به طور کامل مشخص و معلوم و بیان کننده هست:

آزمایش سرعت بارگذاری وب سایت ۱ در هاست لینوکس بی آلایش:
سرعت بارگذاری وب سایت - عامل ها اثرگذار بر سرعت بار گذاری وبسایت
شایسته ترین ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت
برای آزمایش سرعت وبسایت شیوه‌ها و ابزارهای مختلفی وجود داراست. ۴ ابزاری که در پی معرفی کردیم اولاً بدون پول‌اند، دوماً از جنبه‌های مختلفی که درپی توضیح می دهیم خوب و کاربردی‌خیس می‌باشند.

۱. page speed insights

PageSpeed Insights یکی‌از ابزارهای مجانی گوگل برای آزمایش سرعت تارنما و سنجش تجارب یوزرها میباشد. در پی به‌مکان نام کاملش از مخخف آن یعنی PSI به کارگیری می کنیم.

شاخص‌هایی که PSI برای اندازه‌گیری سرعت سایت و سنجش تجربیات یوزرها داراست مطابق استاندارهای گوگل می‌باشند. یعنی به عبارتی شاخص‌‌هایی که گوگل برای مرتبه‌بندی سایت‌ها به کارگیری می‌‌نماید.

هر مورد از این شاخص‌ها مثل تأثیر دروس کارنامه روزگار مکتب روی نمره میانگین ضریب و وزن دارا‌هستند. از جملهً در حالتی‌که درس ریاضی ضریب ۴ داشت یعنی تاثیرش ۴ موازی درس ورزش با ضریب ۱ میباشد. معیار تاثیرگذاری شاخص‌ها در PSI با درصد معلوم گردیده و در غایت یعد از یک احتساب با پیش بینی تک تک شاخص‌‌ها، به عددی فی مابین ۱ تا ۱۰۰ می‌رسیم. این نمره سرعت شماست که بالای گزارش برای دو نوع دستگاه گوشی و رایانه‌های فردی مجزا گزارش میگردد. هر چه عدد گزارش گردیده بزرگتر باشد یعنی سرعت و تجارب یوزرها از سایت شما عالی میباشد.

در قسمت‌های آن گاه با جزئیات بی نقص درباره این گزارش و طرز به کار گیری از آن برای ارتقاء و سئو سرعت وبسایت توضیح دادیم.

۲. جی تی متریکس (Gtmetrix)

ابزار دوم و پرکابرد آزمایش سرعت تارنما، جی تی متریکس میباشد. جی تی متریکس سه نمره پایانی بر پایه ی سه طریق اندازه‌گیری متعدد برای سرعت وب سایت گزارش می دهد.

این سه تا که در تصویر تحت با قاب قرمز‌رنگ مشخص و معلوم گردیده‌اند را درپی به ترتیب توضیح میدهیم.

۱. PageSpeed Score

PageSpeed Score به طور درصد اکران داده میشود و بر اساس به عبارتی خدمت آزمایش سرعت گوگل (شبیه به عبارتی آزمایش PSI) میباشد. ولی این شیوه سنجش کارایی تارنما در جی تی متریک مقداری ویرایش گردیده است.

جی تی متریکس یک جايگاه‌بندی براساس حروف لاتین (A, B, C ,...) هم به‌این درصد اضافه نموده است.

۲. YSlow Score

شیوه YSlow مبنی بر ۲۳ شاخص عملکردی میباشد که کمپانی یاهو برای سنجش سرعت و همت وب سایت‌‌ها استعمال می‌نماید. این ۲۳ شاخص وزن و اثر متنوعی روی نمره آخری دارا هستند. معمولاً عددی که درین طریق به دست میاید مسافت یه خرده با PageSpeed Score دارااست.

۳. Fully Loaded Time

این شاخص برحسب مجال گزارش می گردد و مقطع فرصت بار گذاری بدون نقص وب سایت را آرم می دهد. این فرصت ممکن میباشد از تجربیات خودتان زمان بر‌خیس باشد زیرا جی تی متریکس در‌این شاخص وقتی را در حیث میگیرد که برگه تماما بار گذاری گردیده و تا ۲ ثانیه هیچ ارتباطی با وب برقرار نکند. یعنی قابلیت دارااست وبسایتی در ظواهر بی نقص بار گذاری گردیده باشد ولی همچنان در هم اکنون اخذ پوشه‌ یا این که رابطه با سرور باشد. هر وقت این رابطه انقطاع شد یعنی کاغذ Fully Load شد‌ه‌است.

۳. webpagetest

سو‌مین ابزار کاربردی برای محاسبه و باصرفه‌سازی سرعت تارنما webpagetest میباشد. با این خدمت بدون پول، می توانید یک رسیدگی بی نقص از مجال لود و عامل ها تاثیرگذار در کندی سایت به دست ‌آورید.

ولی گزارش webpagetest جامع و تخصصی میباشد. با این ابزار می توانید ایرادات امنیتی، تصاویر پرحجم، منابع مازاد، پردازش‌های مجال‌بر و دیگر اشتباهات احتمالی را پیدا نمائید.

شایسته ترین ساختار برای کمپین جستجوی گوگل ادز چه‌طور می باشد؟مطلقا بخوانید: شایسته ترین ساختار برای کمپین جستجوی گوگل ادز به چه شکل میباشد؟
آزمایش سرعت و کارایی این خدمت هم براساس طرز Page Speed گوگل عمل می‌نماید.

۴. سرچ کنسول

معین میباشد که وظیفه مهم سرچ کنسول آزمایش سرعت سایت وجود ندارد؛ سرچ کنسول ابزاری برای سنجش سعی و حضور وب سایت در حاصل گوگل میباشد. تفحص بیشتر ...

البته گوگل در واپسین به‌روزرسانی سرچ کنسول گزارش جدیدی به اسم Core web vitals اضافه کرد که سرعت وب سایت را مبنی بر به عبارتی شیوه Page Speed گوگل به طور مداوم اندازه‌گیری و گزارش میدهد.

در‌این گزارش خبری از اعداد و ارقام غامض وجود ندارد. صرفا سه سطح ضعیف، مستلزم باصرفه‌سازی و عالی دارااست.

کدام ابزار آزمایش سرعت وبسایت خوب و ظریف‌خیس میباشد؟
یکسری نکته قابل توجه در نظارت سرعت وب سایت وجود داراست که پیش از استعمال از هر ابزاری بایستی بدانید.

در صورتیکه شما با وب پرسرعت و با با کیفیت یک وب سایت هنگفت و پرحجم را گشوده نمایید، شاید لود بدون نقص آن صرفا یک ثانیه ارتفاع بکشد. البته کاربری که به هر دلیلی با وب ضعیف و معدود سرعت بخواهد همین وب سایت را گشوده نماید شاید ۳۰ ثانیه در انتظار بماند. این نکته را هم در لحاظ بگیرید که عواملی مثل اختلالات کانال وب ‌قادر است این تجارب را بدتر هم بکند.

نکته حائض اهمیت آجل، آزمایش کردن مجموع صفحه های وبسایت میباشد. در حالتی که یک کاغذ (مثل صفحۀ اساسی وبسایت) خیلی سریع میباشد نباید معیاری برای تک تک سایت باشد. آحاد صفحه ها یا این که مراحلی که استفاده کننده دنبال می‌نماید می بایست سریع باشد خیر تنها یک ورقه.

 

آزمایش سرعت بارگذاری تارنما ۲ در هاست لینوکس ماهر پرسرعت:
سرعت بار گذاری وب سایت - دست اندرکاران اثر گذار بر سرعت بار گذاری تارنما

با اعتنا به تصاویر بالا می توانید اینطور سود بگیرید که چه‌گونه می توایند با خرید هاست لینوکس ماهر سرعت وبسایت خویش را فراتر ببرید. با بالا بردن سرعت سایتتان مطمئنا می توانید seo وبسایت خویش را در موتورهای کاوش بهبود ببخشید. یکی عامل ها بسیار اساسی در ذر مرتبه تصاحب کردن از موتورهای کاوش سرعت بار گذاری شدن وب سایت میباشد.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

در شرایطی که رئیس تارنما خبری میباشید وبسایت شما همگام با خبر ها متغیر روز همیشه در حالا تغییر تحول میباشد. آموزش سئو در مشهد در قبل در حالتی‌که شما ساختار تارنما خویش را تغییر و تحول می دادید ابزار موتورهای کاوش توانا به تشخیص محتوای نو تارنما شما نبودند. رایاپارس و این موضوع موجب میشد تا مخاطبان شما وسعت متعددی از مطالب نو را از دست بدهند. ahrefs در اینگونه قوانینی شما حتی در حالتی‌که گزارشات وبمستر تولز خویش را هم آنالیز می کردید متوجه ایندکس نشدن مطالب تازه نمی شدید. برای خودداری از اینگونه اتفاقاتی ما راءس تکثیر خبر گوگل را به شما معرفی می‌کنیم. براین اساس خبر‌ها تازه شما به راحتی در نصیب خبر ها گوگل نمایان میگردند.

گوگل با ارائه ی ابزار راءس تکثیر خبر در حیث دارااست تا کلیه مطالب آپ دیت گردیده ی وبسایت های خبری را در کوتاه ترین مجال ممکن ایندکس نماید.

راءس تکثیر خبر گوگل
با استعمال از راس تکثیر خبر ، خیر فقط مخاطبان شما با کلیک بر روی مقاله‌ها داده ها بیشتری از محتوای تولید گردیده به دست میاورند ، بلکه شما نیز خوب از گذشته میتوانید خبر‌ها و محتوای خویش را تیم بندی نمایید. بعداز تهیه و تنظیم گوگل وبمستر تولز میتوانید برای تغییرات تحت از راس نشر به کار گیری نمائید :

جزئیات وب سایت خبری خویش را آپ تو دیت رسانی نمایید ، از جمله میتوانید اسم وب سایت را تغییر‌و تحول دهید و در مطالب منتشر گردیده ی خویش منابع مربوطه را برچسب فرمایید.
نشانی قسمت های متفاوت را آپدیت رسانی فرمایید ، وقتی که ساختار وب سایت خویش را تغییر و تحول می دهید یا این که نصیب جدیدی به آن می‌افزایید بایستی نشانی های مربوطه را نیز آپ تو دیت رسانی فرمایید .
قسمت های گوناگون وبسایت خویش را برچسب بزنید ، با دقت به محتوا برای هر قسمت تیتر جدا از هم گزینش نمایید.
توصیه میشود هر توشه که تغییری در تارنما خویش تولید میکنید گزارشات راءس تکثیر خبر را در اختیار گرفتن نمائید و در صورتی‌که نیاز بود قسمت های گوناگون آن را آپ دیت رسانی فرمایید.

فعلا این راس صرفا برای انتشارات در آمریکا ایالات متحده فعال میباشد البته در آجل ی مجاورت انتظار می رود خیر صرفا کشورهای بیشتری از آن برخوردار شوند بلکه تجهیزات بهتری نیز به آن اضافه شود. گوگل در حیث داراست با توسعه و گسترش این ابزار قسمت خبر ها گوگل را افزایش دهد و بنابراین برای مخاطبان شایسته ترین فیض را ساخت نماید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تا کنون به مطالبی که گوگل طبق مشی طبیعی خویش آنان را ایندکس می نماید اندیشیده اید؟ معمولا اشخاص وسعت ترافیک تارنما خویش را چک می نمایند یا این که بیشتر به قسمتی میپردازند. آموزش سئو در مشهد که میل دارا هستند از روش آن بازدیدکننده را به سمت وب سایت خویش جلب نمایند. غافل از آنکه بیشترین سود از نصیب هایی نتایج می گردند. رایاپارس که به وسعت ترافیک بازدید کننده مربوط وجود ندارد. ahrefs اصلی خیس از آن ، آیا شما فقط مطالب خاصی را در صفحه های مشخص و معلوم تحقیق کرده و seo می‌کنید؟ یا این که مطالب تکراری را با نشانی های متعدد ساخت و ساز نموده اید؟ می بایست دقت داشته باشید که‌این اقدامات ابدا ایده آل مخاطب وجود ندارد و او را از مقصود به دور می سازد.

التفات ایندکس صفحه های متفاوت در چیست؟

موتور کاوش ظریف ترین محتوای شمارا اکران دهد.
هنگامی که شما بدانید کدام مطالب در حاصل کاوش اکران داده میشوند میتوانید شایسته ترین منفعت را از خزنده ی گوگل ببرید ، بدین ترتیب که با ساخت‌و‌ساز محتوای نفیس در موضع مطلوب خزنده به محض ورود به وبسایت به داده ها مناسب دسترسی پیدا می نماید.
تجزیه و نظارت ظریف محتوا و تحقیق اثرات آن ها در حاصل ، داده ها با ارزشی را به دست می‌دهد.
تحلیل حالت ایندکس صفحه های در گوگل
از روش اکانت کاربری گوگل وبمستر تولز خویش ، در بالا آیتم ی عبارت کاوش (search queries) را گزینش کرده ، بعد صفحه ها رفیعتر (top pages) را تعیین فرمائید.

خوب میباشد گزارش بی نقص سه ماهه را به مکان یک ماهه ملاحظه کنید. از این نحوه در لیست نشانی ها تعداد نشانی های قابل مشاهده معمولا یک و نیم موازی وضعیت یک ماهه میباشد.به عنوان مثال ممکن میباشد با مشاهده ی ۱ماه ۲,۰۰۰ URL در لیست باشد در‌حالتی که که با گزینش گزارش بی نقص سه ماهه به ۳,۰۰۰ URL ارتقا مییابد.

بعد این لیست را به طور اکسل دانلود نمائید.

با اکران حالت ایندکس صفحه های به طور نمودار پژوهش گزارشات با سرعت بیشتری اعمال می‌گیرد.

نمودار موقعیت ایندکس صفحه ها

رسیدگی جدول
اکنون لیستی در پوسته اکسل دارید که مطابق نشانی ها آراسته گردیده‌است. این لیست به شما قابلیت و امکان اقدامات متفاوتی را میدهد، به عنوان مثال سازمان دهی براساس حروف الفبا که براین اساس شما میتوانید به راحتی مطالبی که ایندکس گردیده اند و در فیض ی کاوش آرم داده میگردند را بیابید.

آیا مطالبی وجود دارا هستند که در‌این لیست از خودکار افتاده باشند؟ آیا این مطالب به عبارتی نصیب هایی می باشند که بایستی تمرکز بیشتری روی آن داشت؟
آیا مطالبی است که کاوش گر نباید آن‌ها‌را ببیند و هنوز متا تگ آنان حذف نشده میباشد یا این که بر عکس ، مطالبی که بایستی به وسیله جستجو گر چشم شوند البته متا تگ آن‌ها بدون نقص وجود ندارد؟ این بخشها ممکن میباشد از نگاه گوگل قسمت های بی قیمت تلقی شوند و از لحاظ کاوشگر به دور بماند. یا این که قسمت هایی که متبوع نیستند تحت عنوان شیت فرود در سود ی کاوش ها چشم شوند.
آیا خطایی در پوسته صفحه های هم اسم و محتوای تکراری اخذ نموده اید؟
آیا محتوایی با رنکینگ بالا در پوسته PDF یا این که DOC دارید که در گزارش های آنالیتیکز به انگیزه فرمت آنان اکران داده نمی‌شود؟ آیا ما یحتاج میباشد این فرمت ها به صورت کدهای HTML تبدیل شوند؟
آیا نشانی وبسایت شما با پیشوند www و فارغ از این پیشوند جدا از هم نشان داده می شود؟
آیا صفحه های یا این که فایل ای درین لیست می‌بینید که ورژن ی آن دیرین باشد؟ ممکن میباشد گاهی این صفحه های به جای‌اینکه از مسیر ۳۰۱ به ورژن ی نو هدایت شوند از مسیر ۳۰۲ هدایت شوند. شاید مسیر ۳۰۲ نیز به مرتبه بندی وبسایت صدمه نزند البته همواره مسیر اساسی و مطلوب بهینه سازی مسیر ۳۰۱ برای تغییر‌و تحول نشانی هاست.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammadsrc

شاید برای شما هم این ایراد اتفاق افتاده باشد که مطلبی را در وب سایت یا این که وب لاگ خویش منتشر می کنید، البته وقتی که آنرا در گوگل و یا این که بقیه موتورهای کاوش، کاوش می کنید. آموزش سئو در مشهد مرتبه نیکی در کاوش ندارد و یا این که به هیچ عنوان اکران داده نمی شود، و یا این که گاهی این اختلال برای ورقه اساسی وب سایت نیز واقعه می افتد. رایاپارس انگیزه چیست و چه‌گونه این ایراد را حل نمایید. ahrefs چرا وبسایت شما در کاوش مرتبه خیر ندارد؟

گوگل و بقیه موتورهای کاوش، تلاششان این میباشد که بتوانند تارنما های باکیفیت و مربوط به کلمه و واژه کاوش گردیده بوسیله مخاطب را معرفی نمایند. اینها کلیه روز ها الگوریتم های خویش را بروزرسانی میکنند تا بتوانند در معرفی سایتهای کیفیت بالا و مربوط به واژه کاوش گردیده به وسیله مخاطب، دقیقتر و خوب کار کنند و درین قضیه، موتورهای کاوش متفاوت با همدیگر رقابت دارا هستند. در حالتی که وب سایت شما در کاوش ظواهر نمی‌شود، ادامه این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

[قدم نخستین]- اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید، وبسایت و نوشته های شما ایندکس گردیده‌است: درصورتی که وبسایت شما نو احداث گردیده پاره ای طاقت فرمایید تا ایندکس نشود این فعالیت ممکن میباشد تا ۳ روز مجال پیروز شود؛ بعضی وقت ها شما مطلبی را در وب سایت خویش منتشر می‌کنید، اما در کاوش ظواهر نمی شود، یکی‌از انگیزه های آن اینست که مقاله شما ابدا ایندکس و تصویب نشده باشد. این خلل معمولا وقتی پیش میاید که نوشته ی شما تازه باشد و روبات گوگل تا کنون متوجه نشده میباشد که شما مقاله جدیدی را منتشر ساخته اید. پس مورد نیاز میباشد که شما آغاز اعتقاد نتیجه ها نمائید که مقاله شما به وسیله گوگل خوانده و ایندکس گردیده‌است یا این که نه؟ برای اینکار به گوگل مراجعه نموده و نشانی تارنما خویش را کنار info: کاوش نمائید. به عنوان مثال در حالتی که خواستید بدانید نوشته یادگرفتن سئو در گوگل ایندکس گردیده‌است یا این که نه می بایست اینطور در گوگل کاوش فرمائید.

 

در ارتباط ارتقاء سرعت ایندکس بعدا خوا‌هیم نوشت.

[گام دوم]- یقین نتایج نمائید که وب سایت شما و نوشته های آن برای گوگل، قابل ایندکس باشد: گاهی پیش می‌آید که دوران متعددی قدمت تارنما شما میگذرد البته بازم هم برگه اساسی تارنما شما در گوگل ایندکس وجود ندارد؛ و یا این که گاهی مجال متعددی از منتشر شدن مقاله نو شما در وب سایت میگذرد البته گشوده هم اندیکس نمی‌شود. برای اینکه یقین نتیجه ها فرمائید که نوشته نو تان و یا این که وب سایت به وسیله گوگل قابل ایندکس میباشد، موراد تحت را تحقیق نمایید.

۱- تحقیق فرمایید که آدرسی که ایندکس نمی شود در قسمت Crawl Errors گوگل وبمستر تولز پیغام نادرست (مانند ۴۰۰/۴۰۳/۴۰۴ و …) نداشته باشد، و سلامت باشد.

۲- پوشه Robots.txt وبسایت خویش را تحقیق فرمایید، تا از روش روبات وبسایت، مسدود نشده باشد.

۳- اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که در

نشانی مقاله شما meta tag مسدود کننده ایندکس مانند وجود نداشته باشد.

[قدم سوم]- اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که مرور تارنما و نوشته های آن به وسیله روبات گوگل و مخاطب آسوده باشد: وب سایت ها و نوشته هایی که تحقیق آن برای کلیه کاربرها به جهت نیاز داشتن به نصب پلاگین خاصی بر روی مرورگر یا این که پسوند غیر متنی داشتن میسر وجود ندارد، سکو خیر در کاوش دستیابی نمی کنند. (مانند وبسایت هایی که برای مشاهده آن میبایست پلاگین Silverlight یا این که پیکان پلیر نصب کرد، یا این که سایتهایی که به مکان متن از عکس به کار گیری کردند).



:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 | نظرات ()